Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 oktober 2015

Av Lisa - 14 oktober 2015 19:21

Nu när jag fyllt 30 å allt. :)

Faktum är...

Att jag älskar svt's Gokväll. ;)

(För å inte tala om iPaden, som ger tv-möjlighet på övervåningen.. :D)

Av Lisa - 14 oktober 2015 15:58

Det här höstmörkret.
Det kan dra nånstans...!

Har känsla av att det kommer gå åt en hel massa ljus framöver...

Av Lisa - 14 oktober 2015 15:02

Efter att ha inventerat i gömmorna här kan jag konstatera att båda våra barn behöver vinterjackor å skor.
(Å vantar! Vart tar de vägen under sommaren? :P)

Termobyxor har bägge två redan å overaller finns det gott om i fall Leo blir sugen på att använda det. ;)

Under senaste vintern var termotillfällena lätträknade å de använde faktiskt mest lite tätare överdragsbyxor.

Sitter här funderar på vad vi ska satsa på?
Kommer det ens bli svinkallt?
Är lite sugen på att investera i rejäla höstskor, att ha i skogen å så å avvakta med de där riktigt tjocka.

Vad tror ni?

Å så var det ju denna djungel av märken å kvalitéer.

Vattenavvisande är ett måste.
Å gärna en färg som "tål" lite smuts.
Men annars?

Vad säger ni proffs i frågan?
Spelar märke roll?
Var kan man fynda?
Hur ser era barns vintergarderober ut?

Av Lisa - 14 oktober 2015 07:15

Halvvägs in i veckan.
Å så gott som halvvägs in i oktober.
Klockan är 10 över 7 å det är inte ljust ute ännu.
Jag vet inte om sommarens sena ankomst är bra eller dålig för höstkänslorna(både de negativa å positiva) men ett som är säkert är att det varit svårt å hänga med i skiftningarna i år.

Sitter å dricker mitt kaffe å spanar på morronhimlen som är rosa i kanterna. ;)

Onsdag är lika med pausdag.
Ingen träning(pass i allafall) för någon å det enda jag har inbokat i kväll är veckans "terapisession" med pappa. ;)

Nu ska jag ta ett snabbt kik i tidningen som jag just kom på att vi har.
(Tog 100 dagars erbjudande. Mest för lördagars skull. :P)

Ha en bra dag!
Vi hörs! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards