Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 oktober 2015

Av Lisa - 16 oktober 2015 22:40

Det blev Fast and furious 7 som fredagsfilm.
Levande dinosaurier hade känts verkligare men underhållningen var det inget fel på. :P

Jag orkade hålla mej vaken hela filmen men nu ger jag mej för i dag.

Kram å gonatt! ;)

Av Lisa - 16 oktober 2015 18:26

Pyjamasbyxor å ulltofflorna är på.
Sminket är avtvättat å ögonkrämen inkletad.
Smörgåstårtan är i magen å en "Ninnas kaffedröm" är upphälld. ;)

Nu ska jag mysa en stund med barnen här sen hoppas jag fortfarande på Jurassic world eller för den delen säsong 4 av suits, innan jag tvärdäckar här! :)

Av Lisa - 16 oktober 2015 15:34

Det må va sotigt å nästan slut, men detta är helt klart ett av mina favoritljus! :)

Från bridgewatercandles, ett grönt! ;)

Vi har varit inom Ica å provianterat inför kvällen, haft fredagsrycket å plockat undan å tänt alla ljus.

Grabbarna har dragit i gång med pärlplattor å jag tänker unna mej en stund i favvis-fåtöljen med en min nya tidning(kunde inte hålla mej.gissa vilken?) innan jag ska fixa fyllningen till smörgåstårtan å vispa efterrätt! ;)

Välkommen helg då.
Nu ska här mysas! ;)

Av Lisa - 16 oktober 2015 11:41

Tänker visst laga mat i kväll.
Varm smörgåstårta.
Å efterrätt! ;P
(Barnen får välja själva tänker jag.
Det blir antagligen Happy meal...!)

ICAs mesta kund? :P
Det är jag det! :)

Av Lisa - 16 oktober 2015 07:18

Fredag igen å veckans sista arbetsdag.

Det känns som jag inte gjort annat än å lagat mat(å handlat!) denna veckan så i kväll har jag redan nu bestämt att vi ska hämta.
Vad vet jag väl inte precis.
Kanske sushi(var så länge sen!) men jag kan tänka mej en brasseriet-pizza med så vi får se vad övriga önskar. ;)
(Hur ska ni mysa? :P)

Martin yrade något om att se någon senaste fast and furios-film men jag såg att Jurassic world gick å hyra så den röstar jag för.
Om jag har energi nog efter barnen har somnat vill säga. ;)

Gott med helg ska det bli dock.
Som alltid! ;)

Ha en bra dag! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards