Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Lisa - 15 oktober 2008 19:33

Har fått så mycket fina presenter i dag så det är inte klokt! :)

Viggo fick en grön tröja(som jag hade tänkt köpa i morron) å svarta vantar.

Martin fick tavel-lister( i 25-års-present) skit-snygga i ek. De sitter redan uppe, men de är nyoljade så har inte kunnat ställa nått på dem.

 

Å jag, jag fick det allra bästa, ett ljus/kakfat. Å inte mindre än två kokböcker. :) Om det är nått jag gillar är det dessa böcker fulla med god mat, läser kokböcker som skönlitteratur. :) Blev så glad!

Hade inga passande blockljus, men detta funkar ju med. :)


Tack så hemskt mycket igen!!!! :D

Av Lisa - 15 oktober 2008 15:42

Nu är det bara vi igen, jag å sonen min.

Ska strax leka loss med honom, men jag vill bjuda på dagens roligaste citat:


När det packas i hop säger Jajja åt Thea att ta sin docka å får till svar:

Äh, den kan stanna, jag har såååå många dockor i mitt rum Jajja!


Tack så hemskt mycket för i dag!!!

Av Lisa - 15 oktober 2008 09:25

Har fått ett jättebra svar på mitt mail, så nu slipper jag va nervös över det. Skönt! Å det känns okej att fortsätta simma. Även om vi troligtvis komer ha praon själv nån gång så hoppas jag på att huvudledaren är lika bra som ryktet säger å då kan de ju kompensera upp det... :)


Viggo vakande klockan sju, är övertygad om att han hade drömt en mardröm för han skrek. Det brukar han aldrig göra när han vaknar, gnälla lite möjligtvis, men inte skrika så.. :(

Själv var jag mitt i en dröm där Viggo hade fått en lillebror som skulle heta Otto. :D Jisses vad man kan få i hop det i drömmar alltså...


I dag kommer alltså våra vänner från Sölvesborg, som vi har längtat. :)


Nu ska jag fixa lite i köket å så, sen kommer de ju nästan. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards