Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Lisa - 3 oktober 2008 20:35

Av Lisa - 3 oktober 2008 20:33

Jag vägde mej innan, 3 kilo plus sen sist!!!???

Inte konstigt att jag känner mej som en flodhäst.

Skärpning måste det bli. Ändringar måste göras...


Inte i dag dock, sitter här med mitt lösgodis å ett glas gott rött vin. :D


Ha en bra kväll!

Av Lisa - 3 oktober 2008 13:41

Stina har tagigt 20 bilder på oss i badet. :P Roligt å ha.

Viggo var på prima humör nästan hela tiden å sover nu som en stock. :D

Jag å Stina ska snart äta lite mini-pajer. Kanske blir en kanna kaffe till också innan hon ska sticka vid fyra. Hon ska tydligen jobba en herrans massa framöver så det gäller att umgås nu. :P


Är sugen på Reptil-godis, så det kanske blir det till vinet i kväll. Om jag vågar mej på det. Kanske ska slå på stort å ta mej en Amaretto istället. :D 


Thine; Jag vet att du inte menar nått illa, å jag förstår hur du menar. :D Men alla är vi olika. :D



Av Lisa - 3 oktober 2008 09:42

Jo, kan till å börja med meddela den glada nyheten att jag har sovit bra-less

i natt för första gången på över sju månader. Det var lovely. :D


I övrigt är kaffe på å Stina är på väg. Viggo sover å jag har tjuvstartat med en kopp. Ska snart ta mej en macka med. Vi sov till åtta i dag. En aningens bättre natt i natt.:)


Viggo kommer sova hemma i morron. Inte pga. stolthelt eller att jag inte vill ha hjälp utan av den enkla anledningen att vi vill ha honom hos oss. Vill inte vakna på morronen å inte ha Viggo hemma. Martin kände likadant på den fronten. Frågade honom i går om det var mej det är fel på som inte vill va i från Viggo. Eller lämna bort honom. Han tyckte i allafall inte(det finns det säkert andra som gör dock...). Så som sagt, Viggo sover hemma. men jag tänkte att han kunde va hos mamma ett par timmar på dagen. Det känns bättre, kan jag sova då i stället. :P En lösning som passar mej utmärkt. Så kommer de till mej senare på kvällen bägge två, har bjudit in mamma på middag nämligen.


Dagens stora dilemma kommer annars bli hur jag ska få i Viggo mat innan simmet. Han kommer va hungrig precis när det ska börja annars. Hoppas det funkar med en banan, annars får jag väl muta med gröt. :D

Stina ska följa med oss på badet, ska bli kul. :D


Ingen Malena å Morgan träff i kväll heller. :( Mogge var inte riktigt frisk tyvärr. Får ta det en annan kväll/dag...

Funderar på att ta ett glas vin i kväll, hur farligt kan det va? Varför skulle inte jag kunna dricka lite som alla andra?

Feg är jag, är så rädd för att tappa fokus... Ja, ja...


Magen kurrar... :D

Av Lisa - 3 oktober 2008 09:39

Häromdagen kom Martin hem på berättade att det inte fanns någon micro där de är å jobbar nu.

Men han hade chansat å värmt sin mat i ugnen, "men bara i 80 grader, för jag tänkte att matlådan klarar ju att va i en bastu så..."


Då undrar jag följande...

När i hela friden hade han med sej sin matlåda i en bastu?

Å borde det logiska inte vara att den klarar micro alltså en viss tempertur, å borde klara ugn med därför..?

:D 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards