Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Lisa - 2 oktober 2008 20:49

Har varit å tränat brädjympa. :) Riktigt skoj å välbehövligt. 

Som jag har sagt innan har jag snare gått upp än ner på sistone. Det har blivit för många överlevnads-Snickers på Coop å för många hakor.

Ja, ni läste rätt, inte nog med att man ligger inne med sisådär fem,sex magar, nu har jag fått dubbelhaka med!!! Detta håller verkligen inte!!!

Skärpning nu alltså!!!


Min mobil är återfunnen...

Den låg.... *taaadaaaaa* ......... garageuppfarten....

Måste ha ramlat ur fickan när jag lyfte in vagnen i bilen. :(

Tack å lov hade jag inte kört över den när jag kom hem. Men den hade ändå legat ute en bra stund i kylan å regnet. Först funkade inte fyran, sexan å nollan, men nu verkar den ha repat sej.

Ren tur att det inte har regnat mera, det brukar nämligen bli en stor pöl just där den låg.  :P


Mamma erbjöd sej att Viggo skulle sova hos henne på lördagnatt. Pappa ska i väg nämligen. Men jag vet inte, behöver troligtvis verkligen sömnen. Å som Martin uttryckte det, så tycker han att jag är roligare om jag är pigg..

Svårt det där... :S Vill ju ha honom hos mej, å sen är det ju vår son, vårt ansvar... Tycker han är för liten för att sova borta... 


Nu är det soffmys å Heroes som gäller...

Av Lisa - 2 oktober 2008 13:01

I natt har livet varit hårt mot mej. :( Klockan halv sex satt jag på badrumsgolvet å illtjöt av trötthet. Då hade jag varit konstant vaken sen halv fyra. :( Hade ont i nackan å benen så kände mej ynkligast i hela världen

Bättre start på dagen kan man ha. Men man överlever ju alltid.

Fortsättningen har varit betydligt bättre. Gillade Babycafét skarpt, å Viggo med. :D Pratade inte med så många dock, igen vi kände, men det kvittar mej. :) Lärorikt å igen kyrkanda, det är huvudsaken, å att Viggo trivs såklart. :D


Efter cafét behövde Viggo sova å vi hade parkeringstid till halv ett så vi gick ett varv på stan Mindre kul ensam i tygskor å fleece å regn. :( 

Jag hittar inte min mobil så jag kunde inte ringa nån å sällskapa med heller.

Den försvann hemma innan vi körde i morse å jag kan fortfaranade inte hitta den. :S har den på ljudlös med såklart! STÖRANDE!!!


Nu ska jag ta mej lite lunch. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards