Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Lisa - 18 oktober 2008 13:40

Då var halva dagen redan slut, har haft besök av farmor å Nellie.

INGET annat har blivit gjort, tyvärr.. har varit på lekplatsen å fika

Ska lägga in en massa tvätt men Viggo sover så jag från vänta.

Behöver dammsuga me. I morron hinner jag verkligen ingenting för vi ska till Hasslö redan på förmiddagen nämligen. 

Kanske ska springa ut å fixa den där rabatten i stället för att sitta här å sega..?

Tycker dock det är ganska kallt... Fast det går ju fort förvisso...

Långsam i starten? JAG? Inte då... :D


Kul inlägg..? Eller inte!?! :P


O.A.O :D


Av Lisa - 18 oktober 2008 10:04

Japp, i dag är radion på. :D har inte lyssnat på ett par veckor nu.

Får se hur mycket jag hör i dag. Viggo vaknar bergis mitt i. :P


Det regnar i allafall inte ute. :D Ska förhoppningsvis ta en promenad sen, å kanske fixa till en rabatt. :)


Nu måste jag koncentrera mej på krysset! :P

Av Lisa - 18 oktober 2008 09:32

Som vanligt när det är helg har vi nästan planerat i hjäl oss.

Varje minut är planerad. :S Känns väl sådär egentligen.

Men så är det ju. :D

Ser väldigt mycket fram i mot maten å sällskapet i kväll. :D Stina kommer med, å det är ju alltid trevligt! :P

Nu kom Martin med frallor... Skriver senare...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards