Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under december 2012

Av Lisa - 26 december 2012 14:56

... å äter stek. :)

Skulle egentligen bara varit hemma, men stek är ju ändå stek. :)

Kommer tillbaka vid sju eller så... :)


Här har ni nått å roa er med under tiden. :D


Av Lisa - 26 december 2012 13:36

Dags för mellanmål! :)

Av Lisa - 26 december 2012 10:37

 

Nybadade barn som bäddat ner sej igen för att kolla in en julklappsfilm. :)




Jag å Martin myser mest runt vi med.

Plockar undan lite, slänger överblommade julstjärnor, tänder ljus, stickar ett par maskor å sorterar. :D

Å så tror jag snart min man kommer ångra att han köpte en dockningsstation, för just nu har jag kapat både den, hans spotify å hans telefon för att lyssna in nya Robbie Williams-skivan. :D Mouhahaha. :P    

När jag inte springer runt i huset så surfarr jag runt efter skaer jag vill beställa för en julklappspeng jag fick.

Det lutar åt nått från Leilas general store, panduro eller LCHF-böcker, typ den här(taggad till tusen faktiskt. :P)


Eftermiddagens fika blev inställd så jag tippar på att vi kommer forstsätta i samma anda hela dagen.

Leka med playmo, se på film å laga nån icke-julig-mat. :)


Nä nu ska jag leta upp Ronan Keating å Cat Stevens duetten av Father and son å höja volymen här. :P


Annandag jul.

Å två lediga dagar tillsammans med familjen.

Det är inte fy skam alls det.

  

Av Lisa - 26 december 2012 10:14

Smidesljusstakar att hänga på väggen i trappan ner till källaren.
Måste nog köpa större ljus då dessa ser lite fjuttiga ut.
Men åh så underbart snygga de är! :)

Julklapp från bästa mamman å pappan! <3

Av Lisa - 26 december 2012 09:05

Martin har skaffat dockningsstation till iphonesen så nu är det Sean banan å flickan å kråkan som gäller även inne å inte bara i bilen. :P

Av Lisa - 25 december 2012 21:17

Juldan.
Andra går ut.
Vi stickar å spelar pingis! :)

Av Lisa - 25 december 2012 20:42

Lagom kvällsaktivitet! :)

Av Lisa - 25 december 2012 17:02

Ryggläge efter den godaste maten som finns.
Lutfiskmiddag minus lutfisk plus spätta hos mamma å pappa! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards