Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under december 2013

Av Lisa - 29 december 2013 19:30

En styck stor son åkte med sin moster hem på sova-över-party.
Kvar blev en liten trött son som snart ska lägga sej.
<3

Min huvudvärk är extrem i kväll så jag skjuter matlagandet på framtiden å tar det det lilla lugna i stället. :)
I morron är det dags å dra i gång en ny jobbvecka, å jag skulle ljuga om jag sa att jag längtade.
Det kommer dock bli en bra vecka, det vet jag.
När jag kommer hem i morron är båda mina syskon å deras kärlekar på plats här hemma å lagar middag å på tisdag är det dags för nyårsfest! :)

Fokus på det positiva helt enkelt.
Å om det inte hjälper har jag planerat en back-up-plan! :)

Nu ska jag läsa saga, eller ja, se på bilder i en bok. :P

Kram å hej! :)

Av Lisa - 29 december 2013 16:21

Taaaadaaa! :)

Helt plötsligt föll det inte på
min lott å laga middagen?
:)

Av Lisa - 29 december 2013 14:12

Hur länge ska man behöva må så här dåligt egentligen...?
Varför går det aldrig över...?
:(

Jag varken orkar eller vill ha det såhär mer nu...!

Av Lisa - 29 december 2013 10:45

 

Dagen to do's innefattas av nyårsfest-planering.

Handla å fixa å sånt skoj. :D

Lite mat ska förberedas redan i dag å jag är hoppfull inför årets tapas-tema. :D


Viltfärsbiffar bli det till middag å våra planer är mest att drälla runt hemma, utöver min tur till affären då.

Julledighets-lunken smittar av sej på mej, å det är så skönt att bara kunna slappna av. :)




Jag önskar er en fin söndag.

Så hörs vi sen! :)

Av Lisa - 28 december 2013 23:03

Lite omväxling mot alla bilder på bara mej. :P

Det sista julfirandet är gjort.
Underbar mat. Å så gott, men ack så "tungt". Känner mej som en ballong å det märks att jag vant mej av med potatis.
Det fick det va värt, å nu är syndar-dagarna över! :)
Vi har spelat spel å tjoat å tjimmat värre än värst. :)

Är är helt slut i huvudet å ska sova nu.
Gonatt på er.
Vi hörs i morron!
Kram å hej!

Av Lisa - 28 december 2013 20:02

Jojjomensan.
Corone.
I dag igen.

Jag kammade hem en ärofylld fjärde plats i turneringen! :)

Av Lisa - 28 december 2013 16:35

(Lutfisk)Spättafilé, potatis, vit sås å gröna ärtor!
(Å snaps för somliga. :P)
Här ska frossas! :)

Av Lisa - 28 december 2013 15:19

Lutfiskmiddag hos M å P.
Kan va det bästa på hela julfirandet! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards