Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Lisa - 14 oktober 2010 21:46

Nu är jag ganska matt.

Har ont i ena bröstet å är livrädd att det ska bli värre å utvecklas till mjölkstockning... :S

Det är ju snart helg å då har jag inte tid med några krämpor, utöver de jag redan har. :P


Ska snart krypa ner, men först blir det en snabb uppdatering från vår dag.

Lyckades komma för sent till bvc. Kom inhastande med andan i halsen en kvart efter utsatt tid. Vi hann ändå med det vi skulle. :D

Leo hade gått upp bra så nu blir det bara vägning varannan vecka i stället.

Efter bvc körde vi mot Åryd, tog hjälp av gps:en med lyckades ändå köra fel på väg till Johanna, Amanda å Emilia. :D

Vi kom dit också tillslut.

De stora barnen har  busat, lekt, brottats å bråkat både utomhus å inomhus.

 

Vi bjöds på mat å fika å har haft en supertrevlig dag.

Min son har spenderat varje minut inomhus iklädd den här kjolen. :D

  (skitdålig bild, men ni ser ungefär hur dne ser ut :P)

Han tog till å med på den igen efter vi varit ute. :)

Körde hem vid fyra. Hann inte ens upp på motorvägen innan Viggo slocknade å Leo var inte långt efter. :D


Var hemma å vände å körde sen vidare till Parfelts i Mörrum.

Fick ännu mer fika(blev även erbjudna middag, men bara Viggo tackade ja, kasslergratäng, eller ja, kassler är det absolut värsta jag vet...) å så fick grabbarna grus presenter.

Detta fick Leo av Anna å Emilie med familjer...

  Sådan mor, sådan son? :D    Det är mina vänner det. :D


Det får räcka för nu.

I morron ska vi till skogen med Anna å Maja. :D

Sen är det helg. :)

Av Lisa - 14 oktober 2010 07:40

Leo vaknade å var hungrig tio i sex, han somnade dock om å ligger fortfarande här på mitt bröst å sover. :) Viggo däremot, han har varit vaken sen dess. Försöker hålla mej kvar i sängen med hjälp av Lotta på tv:n. Det går sådär, Viggo verkar ganska avig i dag med. :( Hoppas det vänder... Vi ska som sagt till BVC å sen i väg å leka. Strax blir det frukost å mycke kaffe!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards