Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Lisa - 1 oktober 2010 21:07

 

Har sett reklamen å gått förbi dessa påsar i affären å frågat mej:

vem i hela världen köper chips med pickles-smak?

Svar: Min lillasyster. :D

...

Av Lisa - 1 oktober 2010 20:42

Så.

Vad har vi då gjort i dag förrutom haft psykbryt?  :(

Vi har lyckats baka rosenbröd å så har vi lekt å varit ute å cyklat.

  Notera Legobitarna i bullformarna, that's my boy. :D


Nu i kväll har vi avnjutit räktårtan, som var toppengod även när inte pappa lagat den. :P

Jo, det belv lax ändå, men inga räkor, för jag glömde tina dem... :D


Nu ligger vi i soffan å kollar på Idol, jag, min make å vårt tredje barn, även känd som min lillasyster. :D

Hon å Viggo leker så bra å har så mycket skit för sej så ibland undrar jag om det är de som är syskon å inte hon å jag. :D


Helgen blir lugn, bara gympan planerad i morron å är det väder ska vi till skogen eller liknande.

På söndag ska jag å småkillarna till Jajja å kidsen medans våra dörrar ska monteras här.

Å som jag längtar efter dem!!!   


Jag har så mycket tankar i huvudet som jag vill ventilera med er, men jag ska försöka ta mej lite tid i helgen. :D

Av Lisa - 1 oktober 2010 20:01

Fredagkvällen är här.

Jag är tröttare än efter en arbetsvecka.


Speciellt med tanke på hur den här dagen har fungerat.

Eller ja, inte fungerat. :(

Vilken förmiddag.

Fy f*n!

Inget har funkat, den stora sonen har stått för skrikandet i dag.

Å jag för gråtandet. :(


Nu är nappar kokta å jag är redo till å ta till ersättning.

Såhär kan vi inte ha det, då kommer alla må skit in the end.

Framför allt jag. :(

LOWPOINT! Är så himla ledsen över allt.

Nu tar vi helg å sen nya tag nästa vecka!

Av Lisa - 1 oktober 2010 12:20

Jag trodde inte en dag kunde bli mycket sämre än gårdagen.

Fel, fel, fel!!!

Värsta dagen nånsin.

Känner mej som världens sämsta mamma.

Hur ska det här gå? :(

Vill bara lägga mej å gråta, men kämpar vidare.

Gör om gör rätt?


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards