Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Lisa - 15 oktober 2010 22:58

Filmen tog precis slut å jag måste duscha innan jag lägger mej.

Är trött, men inte olidligt. :D

Lördag i morron å två hela dagar framför oss med en massa familjemys. :D


Sammanfattning av dagen då.

Nytorpet med familjen Loorentz/Bengtsson på förmiddagen.

     

Dömysigt, men det kunde slutat med akuten för både mej å Viggo å Leo med för den delen.

Jag tappade balansen å snubblade baklänges över en bänk.

Pang bom så låg jag där på rygg, hade jag ramlat lite mer åt sidan hade jag fått med mej vagnen med Leo i fallet.

Kände väl inget då precis, men nu är jag rejält mörbultad. :S

Viggo var centimetrar från å slå ansiktet mot en annan bänk han.

Det är farligt att vara utomhus tydligen. :P

Tack för allt, Anna, Morgan å Maja, speciellt allt kaffe. :D


Väl hemma sen har vi bara haft det mysigt.

Hann tömma den lilla hallbyrån(bara den som ska va kvar nu...) å det är ju alltid nått.

Middagen var nästan färdig när Martin kom hem till å med. :)


I morron blir det först gympa för mej å Viggo.

Kvällen ska spenderas i barndomshemmet där vi ska frossa Buffi-burgare tills vi är orörliga. :P


Nu väntar som sagt en dusch, sen sängen. :D

Trevlig helg!

Av Lisa - 15 oktober 2010 16:00

Har inte mindre än tre frågor till er därute.


Kan man spara fröpåsar till nästa säsong?


Hur får man bäst rent (spis/ugns)plåtar?


Hur ska ni fredagsmysa i dag? Vad ska ni ha till middag?


 

Av Lisa - 15 oktober 2010 08:48

Håller på å gör oss redo för ännu en fredag i Nytorpet.

Den stora skillanden i dag mot förra fredagen är att jag bara behöver ta oss dit. :)

Anna har insisterat på att stå för allt. :)

Kanske, kanske vågar vi hoppas på å komma i tid. :D

Verkar som att vi får sällskap av Sara å hennes barn med, å vi är inte alls främmande för ännu mera kompisar. :P

Gräsmattan är fortfarande frosttäckt här så det får bli att plocka fram åkpåsar å vantar. :D


Har sovit bra i natt å grabbarna sov bägge två till sju så förhoppningsvis känner jag mej lite piggare i dag. :)


I dag är det fredag! :D



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards