Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Lisa - 25 oktober 2010 21:51

Leo är fortfarande vaken här, där av frånvaron här. :D

Dagen blev bättre, men jag har varit sådär hopplöst måndagstrött hela dagen.

Förrutom nu i kväll, då jag fick ett ryck å lyckades städa i badrummet nere i reklampauserna på Ullared.

Får uppdatera i morron i stället!

Natti, natt!


Sååå söt!


 

Av Lisa - 25 oktober 2010 08:03

Vaknade med huvudvärk å olustkänslor denna måndag. :(

Den här veckan MÅSTE jag ordna undan vissa grejer, lämna in ny ledighetsansökan, sätta upp grabbarna på dagisplats å söka de där jobben innan det med är för sent!

Jobbigt att man alltid ska känna sej stressad även fast man är ledig varje dag..!


Natten som gick har varit bättre, lite stökigt mellan tre å fyra bara.

Viggo envisas dock som alltid med å vakna innan sex, å då spelar det ugen roll hur bra jag har sovit ändå, för vid den tiden är jag bara sur å trött. :(

Sen får jag dåligt samvete, stackars Viggo han kan ju inte hjälpa att han är pigg å glad..


Måndagar brukar ju innebära Öppna förskolan, så även i dag. :)

Kanske kan vi hinna i tid i dag? :P


    




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards