Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 12 december 2011

Hejsan hoppsan. :D

Av Lisa - 12 december 2011 21:37

  När barnen somnat i kväll, trotsade jag regnet å cyklade upp å hälsade på den här söta ängla-familjen.

Å Anna. :D

Har druckit glögg å hängt framför datorn å hejat på när Anna lagt sin först MK-order. :D


Har haft en supermysig ledig dag tillsammans med barnen.

Öppna förskolan, inskrivning på Motiva, hemma å lekte med Viggo medan Leo sov sen en runda till Ica.

Leo sov bara en ynka timme så jag förväntade mej en klängig å tuff eftermiddag, men det blev inte alls så.

De lekte till å med tillsammans å var hur glada som helst fram till det var dags förmiddag så var den vanliga kaosen tillbaka.  :(


I morron blir det första gången jag får se min stora son i ett Lucia-tåg, hoppas verkligen det blir tillräckligt bra väder å inte sånt skräp som det varit i kväll.

 

Såhär söt kommer han va i allafall.

Å när han testade sin outfit sjöng han även Lucia-sången.

Redan där blev jag tåögd.   


Bägge barnen ska stanna kvar på förskolan när det stora lussandet är slut eftersom de egentligen skulle börjat vid elva  så jag har nån extra dötids-timme där på förmiddagen.


Siktar in mej på det där julbaket som inte blivit av å kanske koka lite skinka å städa. :)


Har jag lite flyt blir det även en första tur till gymmet i morron.

Instruktörerna har julledigt så jag är beroeende av att nån annan kan följa med å guida mej än så länge. :D


Nu blir det en dusch å sen en sväng i bädden.

Natti natt!


Å hörrni, om allt går vägen ska jag åka helt ensam till Malmö i februari.

Jag står på reservlistan å väntar med spänning, bloggevent å hotell-övernattning i stora staden utan att känna någon alls sen innan... :D

 
 
Frida

Frida

12 december 2011 22:01

Har de redan julledigt? Det var ju riktig lyx för dem!

http://fridala.blogspot.com

Lisa

12 december 2011 22:03

Barnen menar du? Tyvärr inte, de börjar inte sitt jullov förrän den 22:e, men då ska de va lediga tom trettonhelgen. :)

 
Ingen bild

lillan

12 december 2011 22:09

åhh va nyfiken jag blev! Vad ska du göra i malmö, jag fattade inte det! Snäll berätta meeeer!Och igår skrev du något i bloggen som skulle hända (eller mins jag fel?) som du skulle berätta idag! Har jag missat vad det var???Kraaam

Lisa

12 december 2011 22:18

Det är det jag skulle göra. :D Men jag berättar mer när å om det blir bekräftat. :D Jag lovar! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards