Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2008

Annars då?

Av Lisa - 3 oktober 2008 09:42

Jo, kan till å börja med meddela den glada nyheten att jag har sovit bra-less

i natt för första gången på över sju månader. Det var lovely. :D


I övrigt är kaffe på å Stina är på väg. Viggo sover å jag har tjuvstartat med en kopp. Ska snart ta mej en macka med. Vi sov till åtta i dag. En aningens bättre natt i natt.:)


Viggo kommer sova hemma i morron. Inte pga. stolthelt eller att jag inte vill ha hjälp utan av den enkla anledningen att vi vill ha honom hos oss. Vill inte vakna på morronen å inte ha Viggo hemma. Martin kände likadant på den fronten. Frågade honom i går om det var mej det är fel på som inte vill va i från Viggo. Eller lämna bort honom. Han tyckte i allafall inte(det finns det säkert andra som gör dock...). Så som sagt, Viggo sover hemma. men jag tänkte att han kunde va hos mamma ett par timmar på dagen. Det känns bättre, kan jag sova då i stället. :P En lösning som passar mej utmärkt. Så kommer de till mej senare på kvällen bägge två, har bjudit in mamma på middag nämligen.


Dagens stora dilemma kommer annars bli hur jag ska få i Viggo mat innan simmet. Han kommer va hungrig precis när det ska börja annars. Hoppas det funkar med en banan, annars får jag väl muta med gröt. :D

Stina ska följa med oss på badet, ska bli kul. :D


Ingen Malena å Morgan träff i kväll heller. :( Mogge var inte riktigt frisk tyvärr. Får ta det en annan kväll/dag...

Funderar på att ta ett glas vin i kväll, hur farligt kan det va? Varför skulle inte jag kunna dricka lite som alla andra?

Feg är jag, är så rädd för att tappa fokus... Ja, ja...


Magen kurrar... :D

 
 
Ingen bild

Thine

3 oktober 2008 13:05

Menade inget illa i inlägget jag skrev om stolthet osv. Menade bara på att du/ni skulle vara i stort behov av att bara vara en kväll/natt/morgon. Vakna upp med ny energi och sedan bara njuta av en dag tillsammans med Viggo som typ "nya pigga" människor:). Svårt att förklara men.. Tror han också hade mått bra av att sova borta någon gång,de e nyttigt för dom inför kommande framtid också. Drick ett glas vin ikväll o slappna av. Känns som du e på helspänn mkt. Trevlig helg.
Kram på er

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards