Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

Morronstunden..

Av Lisa - 27 oktober 2008 09:13

Det blev ingen morron-lur för mej i dag heller.

För mycket som snurrar i huvudet så jag prioriterade bort det till förmån för frukost å kaffe, all by my self. :D


Har jobb-ångerst nu igen, hur ska det bli? Med skolan, jobb? Vem vill ha mej? Vad ska jag bli när jag blir stor? Undersköterska eller nått mer?

Med alla de frågorna i bakhuvudet är det verkligen inte lätt att slappna av....


Har inget planerat i dag alls, inte i kväll heller.

Viggo är fortfarande snorig så vi tar det lite easy...


Funderar på det här  med Viggos mat. Som de ser ut nu äter han gröt nån gång mellan åtta å nio, mellanmål vid elva(ytterst lite) en burk spätta vid halv ett+ lite efterätt mango/banan oftast, vid halv fyra äter han en burk spätta till å sen gröt vid sex-halv sju å välling på natten.

Jag ger honom spätta två gånger för att han äter det.

Det känns så onödigt att slänga en massa som han vägrar att ta å att det ska bli tjabb när han ska äta. Ser hellre att han äter spätta än inget alls.

Är det fel? Hur hade ni gjort/gör?


Nu ska jag dricka kaffe å läsa i mina impulsköp från Coop i går, två kokböcker. :D

 
 
Ingen bild

jajja

27 oktober 2008 10:31

Jag hade gjort som du gör, hellre spätta än inget alls. Själv äter loke just nu bara spagetti och köttfärssås och inget annat så här blir det spaggetti två gånger. :)

 
bloomiz

bloomiz

27 oktober 2008 13:25

Ge din pojk vad han tycker om, jag lovar dig är han mer hungrig så kommer han att "tala" om det!! Bättre med en unge som är glad än att hålla på att truga med mat....Gör vad du känner är rätt för han!! Så länge han går upp i vikt och mår bra så behöver du inte bekymra dig!!

http://bloomiz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards