Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 17 november 2008

Eller ja....

Av Lisa - 17 november 2008 13:59

Man kan ju ölungt påstå att det blir ganska mycket mer gjort om man är två vuxna hemma. Ännu mer om det är på en vanlig vardag visar det sej.

Då känns det inte helt okej att lalla omkring eller sitta vi tv:n dagtid(gör aldrig jag, men vissa andra :))


Vi har hunnit med en familje-promenix, Martin tvättar bilen å har rivit tapet å spacklat en vägg i vardagsrummet bla.

Jag bakar bröd(självplågeri?) å rafsar i skåpen å möblerar, lägger in tvätt å en massa annat, helst på en gång.

Å vi har ändå hunnit leka med Viggo, som verkar va väldigt lycklig över att ha pappa hemma. :)


Har även krängt på Viggo tomtekläder å tagit bild å beställt julkort. :D

Denna blev det... ----------->

 

Är nöjd med dagen hittills, men det kommer krävas en hel del av oss att leva såhär en längre tid. Vi är liksom inte vana, det längsta vi har varit lediga i hop är tre veckor nu i sommras, men det är lite skillnad när det är själv-valt på bestämd tid...


Nu ska jag ringa skolan...


 
 
Frida

Frida

17 november 2008 15:10

Vilket fin julkort :)
Helt perfekt tycker jag!

http://www.mammanolte.blogg.se

 
maleena

maleena

17 november 2008 17:16

Guuud så fin han blev =P Helt klart världens sötaste tomtenisse.

Kraam

http://maleena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

jajja

17 november 2008 17:58

Vilken söt liten tomte :)

 
Ingen bild

jajja

17 november 2008 18:01

jag jobbar på onsdag, men vi skjuter på det då. jag kan på torsdag me om du kan då? kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards