Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Lisa - 1 december 2009 21:30

Det är ju fan rent ut sagt vad denna måndaen alltid ska vara fylld med en massa stress, press å panik!

I år verkar känslan dessutom toppas av dåligt samvete.

Har redan en obehags känsla i magen, å än är det bara den första. :S

Så mycket man vill å ännu mer man måste.

Jag blir trött bara jag tänker på det...


Av Lisa - 1 december 2009 20:47


 


Oh my vad jag är slut i huvudet.

Att julpyssla mitt i en arbetsvecka kan knäcka vem som helst.

Å köpa tre olika pysselsatser är ganska överdrivet.

Vi orkade inte ens öppna den sista.

Till nästa år borde vi hålla oss till sånt vi kan, baka julgodis till exempel.

Anyway, nu är det över å lite tomtar blev det. :D

         


Snart dags för DH å sen sova. Jobbar mellan ett å halv åtta i morron å har helt frivilligt anmält mej som första bakerska. Ska göra christmas cupcakes som vi ska ha på mötet.

Känns lite stressigt, men det ska säkert gå. :D


Natti natti! 

Av Lisa - 1 december 2009 09:00

Mmm! Mannagrynsgröt! Man utsätts dagligen för grymma frestelser. :-S

Av Lisa - 1 december 2009 06:55

   


Viggo har redan hunnit öppna det första paketet i sin kalender. Det innehöll själva stommen till pusslet å en elefant. :)

Hinner inte med så mycket mera eftersom det tydligen föll på min lott att köra i gången en maskin tvätt nu innan jag sticker. :D

Men jag kommer tillbaka i eftermiddag! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards