Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Lisa - 25 december 2009 21:52

Här fäljer ett axplock med bilder från gårdagen.

Julafton 2009 hemma i mitt barndomshem. :D

  Först en bild som visar precis hur snygga mina grabbar var, dagen till ära. :)


Sen ett par stycken på det viktiga momentet, MATEN. :D

     


Julklappsöppning såklart.

Först den klassiska, där Viggo inkasserade flest klappar.

Traktorer, bilar å en massa annat. :D

       

Här måste jag även delge er den roligaste anektdonten från firandet.

Stina hade läst fel morfar på en klapp till mormor, misstaget upptäckts när pappa, glad i hågen knäpper upp sina jeans för att testa sina nya mjukis-byxor i plysch. :)

Den stackaren fick varckert knäppa igen.

Skitroligt, men ack så besviken han var sen.   


När Viggo somnat i morfars säng var det dags för paketspelet.

Stina kammade hem den mest eftertrakatade klappen(en jätte-mugg), men jag vann en massa jag också.

En fin kökshandduk å bakformar blev det tillslut. :D

   

Kvällen avslutades med en något märklig spelstund där vissa tog timeout å andra möjligtivs druckit en eller två cider för mycket. :D

But still.

Älskade, älskade familj, ni äger! :D


     

Om jag är nöjd med min jul?

Joatck, det kan inte bli bättre!


Av Lisa - 25 december 2009 06:28

Trots att jag lyckades åka på nån släng av sjuk å kände mej febrig å illamående så gott som hela dagen var julafton lyckad. :)

Viggos andra jul, å som han njöt.

Öppnade paket på löpande band å blev glad för allt utom kläder å en underbar liten Fjällräventyggsäck. ;)

Han hade önskat sej en traktor, en traktor han har pekat på i reklambladet fårn Lek & Fritid hela december å den traktorn var nog allra bäst ändå. :D

Måste ju även säga att Viggo hade samma blöja hela dagen. Utan att kissa en droppe i den. :P Duktiga killen, som håller sej så bra. :)


Jag å Martin är med grymt nöjda. En massa god mat å varenda grej på våra önskelistor fick vi med oss hem. :D Tack, tack, tack!


Jag fick ett par vinterstövlar av Martin å Viggo å Martin fick Transformers-boc på Blu-ray av mej. :P


Nu ska jag gå till jobbet å när jag slutar vid tre ska vi dirket till Mörrum å fira med Martins familj.

Är inte helt kry i dag heller, men det får gå. Är åtminstone ledig två dagar nu över helgen.

Återkommer medbilder så fort jag hinner. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards