Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Lisa - 13 december 2009 19:07

Martin lägger Viggo.

När han har somnat ska vi häva oss i sofforna å kolla på Ice age 3.

Är sjukt trött, trots min disco-nap i förmiddags, så det blir nog en tidig kväll. :D

Är ledig i morron med, härligt!

Har hunnit med att vara hos Ulrika. Hon hade paxat en klänning till mej, men jag kunde inte köpa den. :S

Bra gjort av mej, men det kändes ganska trist. Men det kommer bättre tider...

Det roliga var att Anna, Jennie å Lizette också var där.

Det visste jag inte, å även fast jag var minst lika trött när jag var där som jag är nu så var det himla trevligt.


Nej, nu orkar jag inte mer.

Ska hälla upp mej ett stort glas ramlösa, sen blir det tv:n! :)

Av Lisa - 13 december 2009 13:01

En tyst snö faller ute.

Mysigt.

Viggo kommer snart hem.

Han är å badar med M å P.

Han var så jäkla söt när de kom i dag.

De gick hand i hand alla tre till bilen å Viggo pratade som en tok om att det skulle åka bil å bada. :)

Troligtivs sover han när de kommer.

Får säkert väcka honom vid två.

Sen slänga i oss lite mat å upp till Ulrika vid halv tre.

Har redan bestämt mej. Ska inte köpa nånting.

Har viktigare saker att lägga pengar på just nu.

I morron måste jag samla i hop tankarna kring allt julstök.

Slå in klappar å skicka julkort.

Tankarna vill sej inte riktigt i dag, men för en gång skull har jag ingen fylleångerst!

Riktigt skönt det!

Nu ska jag sätta mej å läsa lite innan de anländer här!

Ha en mysig söndag, å en trevlig lucia-dag!

Av Lisa - 13 december 2009 10:21

Vi samlades klockan nio hos Bettan i Elleholm.

Klockan hann nästan bli tio innan den blivande bruden, som trodde hon skulle till Karlskrona å köpa julklappar, dök upp.

Hon fick klä sej i full luciamundering å sen åt vi frukost tillsammans. :)

Från klockan tolv hade vi bokat bowling. Så två timmar spenderades bland klot å käglor. :)

     


Efter bowlingen blev det sen lunch hos Hannah i form av pastasallad.

Å då anslöt även Lina å Emelie å vi blev hela 13 stycken. :)

Vi hann även ta en liten vända i julruschen på stan. Lite pinsamt måste det va. :D

 


Klockan fem hade vi flyttat oss hem till Linda i Svängsta där vi först fick prova olika hudprodukter å sen åt vi tacopaj å drack vin. :D

Vid elva åkte ett par stycken av oss vidare till Karlmans å dansade loss. :)


En mycket lyckad dag allt som allt. :) Jag hoppas å tror att bruden var nöjd också. :)


Hipp, hipp, hurra för Emilie å Peter!

 


Jag var förhållandevis städad om jag får säga det själv. Gustav hämtademej å jag var i säng kring halv tre. Mår helt okej i dag, bara trött såklart. :)

SKa ta mej en tupplur nu å eftermiddag blir det rea-fika hos Me&I-Ulrika. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards