Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Lisa - 5 december 2009 22:49

Att jobba tolv till kvart över nio är väl ingen höjdar förutsättning för att hinna med å blogga.

Att jag sen körde upp till M å P direkt efter jobbet gjorde det inte precis lättare. ;D


Anyway, lite uppdatering blir det innan sängen kallar.

Inte mycket spännande kanske, men ändå, ett inlägg måste upp. :)


Var ju luciafirande med Karlshamns Lucia å Lions club på jobbet i dag. Det hade jag heltglömt bort. :) Riktigt mysigt å en söt lucia.

Det var roligt att jobba överlag. Det är ju det allt som oftast. ;P

Körde som sagt direkt upp till familjen min hos M å P.

Fick en massa god mat å ett å annat gott skratt. Vid ett par tillfällen låg jag till å med dubbelvikt. :D

En toppen avsluting på en lång dag alltså. :)


Börjar tolv i morron med. Har runt hundra saker att hinna med innan dess.

Ta ut pengar å fixa frukostmat till resan på måndag.

Kan ni fatta varför jag har satt upp jobbhelg denna helgen överhuvudtaget?

Jobba till kvart över nio å sen upp vid fyra "morronen" efter?!

Idioti, men det får gå.


Nu ska jag lösa av Martin hos Viggo som verkar vara ganska sur för att han blev väckt för att åka hem...

Gonatt!


Av Lisa - 5 december 2009 11:31

Nu sticker jag strax till jobbet.

Är allt annat än sugen men jag hoppas det känns okej när jag väl är där.

Trevlig helg!


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards