Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Lisa - 30 december 2009 21:52

Från Ellos... (bilderna är lånade där i från)


Chinos... (Kanske i en annan mindre vågad färg dock...)

 


  Tunika, mycket snyggare på, tror jag i allafall. :D


Från H&M...  (lånade bilder)


Bikini...

 

 


Av Lisa - 30 december 2009 21:22

Timmar blir till dagar.

Dagar till veckor.

Veckor till månader.

Å månader till år.

Ännu ett år har passerat.


Ett år fullt av händelser.

Några större å en hel massa mindre.

Min son har fyllt 1, min mamma har fyllt 50, åmin lillebror har tagit studenten.

Jag har blivit färdig uska å fått en fast tjänst.


Jag är nöjd med året. Nöjd, nöjd, nöjd. :D


2010 innebär storslagna planer.

Framtiden here we come! :)


I fall jag försover mej i morron eller blir försenad på annat vis är det lika bra att jag säger det nu!


Gott nytt år på er! Hoppas vi "ses" nästa år! :D


 


Såhär såg vi ut för ett år sen! :D

Av Lisa - 30 december 2009 20:46

Humöret har stigit. :) Mycket såklart pga. besöket från våra underbara vänner Hanna, Håkan, Ebba å Ahgnes. :D

Barnen leker fint i hop å karlarna med så det kan inte bli bättre. :)

Vi har krängt loss.  Chokladpuddig å pizza. Å pratat å lekt en massa. :D

   

TACK FÖR I DAG!!!


Tidigare i dag var vi ju en runda i stan. Svinkallt.

Med tanke på mitt humör strök jag mest längs väggarna i hopp om att ingen skulle se mej. Men jag hittade i allafall en bolero på Verran å sen en riktigt Lisa-tunika på JC å tulpaner. :)


I morron ska jag jobba. Jag bävar, ska spendera dagen i hop med de minst likasinnade kollegorna jag har(för att uttrycka det diplomatiskt... :S)

Ska försöka att vara positiv, å inte ta ut nått i förskott, men det är svårt vill jag lova.

Speciellt när risken är stor att det blir två mot en...


Nu ska jag kolla lite i vårens kataloger. Fick både H&M, Haléns å Ellos i dag. :P

Jag  postorder. :D I synnerhet H&M. :P


Sen ska jag lägga mi. :) God knows att jag behöver varenda minut av sömn. :)


Av Lisa - 30 december 2009 14:25

Har en riktig skitdag.

Är så trött så jag är beredd att offra hur mycket som helst för att få sova.

Såklart känner jag mej även som välrdens fulaste å tjockaste människa(ja, utseende spelar roll!)

Humöret är alltså nere på noll å jag vill helst inte visa mej bland folk.

Därför håller jag mej härifrån i dag, om det inte lyckas vända...



Tur det finns nått som håller en uppe. :D

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards