Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Lisa - 27 december 2009 19:18

Gör mitt yttersta för att mota bort söndagsångersten.

Dessa två dagar har gått på tok för snabbt. :S

Sitter i källaren med en skål Ben&Jerrys å ska snart se en film.

En lugn avslutning på en lugn dag alltså!

Av Lisa - 27 december 2009 13:08

Förrutom en massa presnetkort på ikea fick jag inte mindre än två väggord i trä.

Ett av Martin å Viggo å ett av Gustav. :D


Nu är dessa uppe å jag är mycket nöjd.


   


 

 

Av Stina fick jag en snygg tidningskorg som står i trappan ner nu med syftet att förvara tidningar som ska källsorteras.

Glömde ta bild på det i denna omgången, men det kommer fler tillfällen. :D

Av Lisa - 27 december 2009 13:01

Som vanligt är det fåtöljerna som står överst på inköpslistan å det är ju de som är tanken när jag önskat mej ikea-presentkort i julklapp.

 

Presentkorten räcker nästan precis till två stycken, å det är det vi behöver.

Då fattas det bara ett soffbord innan vårt kaffe-hörn i vardagsrummet är komplett!

Förhoppningsvis hittar vi nått snyggt i samma veva som vi köper fåtöljerna. Men bordet ska vi leta efter else were, kanske Bromölla möbler eller rent av här i Asarum. :)


Fick en femhundring av mamma å pappa med.

Har väl sisådär hundra hål att stoppa de kronorna i.

Men dessa hade varit så snygga i vår hall!

     


Varför kommer man alltid på en massa man vill ha efter jul?!   

Av Lisa - 27 december 2009 11:59

... innan jag går på min moster vecka.

Jobbar måndag å tisdag, ledig onsdag å jobbar sen torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag innan jag är ledig.

Kommer bli tufft, men jag hoppas jag jobbar i hop med mina bästa kollegor(helgen blir det så i allafall... puh) å inte de som suger mej på energi.

Borde inte låta en ynka person förstöra för mej, men som det är nu har jag ingen lust alls att va kvar. Inte för att bokningen lockar precis, men man kan ju ha tur att få vik nån annanstans med...

Tröttsamt att känna jobbstress, när man väl är ledig...


I dag har jag ägnat en timme i upplösnings tillstånd letande efter min kamerasladd.

Var på vippen att ge mej ut i soptunnan när det slog mej att jag skulle kolla i kartongerna med undanplockade leksaker, å visst där var den! Tack å lov.

Är inte alls så pigg i dag som jag hade hoppats på, Martin har kunnat sova men Viggo har vaknat en gång i timmen. :S Fattar inte vad det är med honom, nu igen.


När Viggo har vaknat har jag lovat att vi ska till lekplatsen å i kväll blir det lite mysmiddag å eventuellt den där varm chokladen det inte blev så mycket med i går. :)


Nu ska jag sätta på en kanna kaffe å planera hur våra presentkort på ikea skall användas. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards