Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Lisa - 28 december 2009 22:06

Börjar fyra i morron.

Fram tills jag ska till jobbet agerar jag som om det var en ledig dag. :D

På förmiddagen ska vi till Mörrum å göda ankor tillsammans med Therese å Nadja. :D

Är så trött så jag se suddigt nu, ska alltså gå lägga mej omgående.


Hoppas det är fint väder i morron. :D


Såhär kul hade vi på lekplatsen i går. :)

 

Av Lisa - 28 december 2009 21:34

Tidigare i kväll när hela familjen höll på å leka å busa på mattan i vardagsrummet å Viggo hoppade omkring PÅ Martin utbrast Martin vid ett tillfälle på engelska:

Oh my dick!

Varpå Viggo klart å tydligt upprepar det han pappa säger:

DICK! :D


 

Av Lisa - 28 december 2009 21:23

Har faktiskt varit å tränat i kväll. För första gången på flera veckor.

Ett bas-pass, lite väl enkelt å mindre jobbigt än min vanliga träning, men ändå, skönt å röra på sej.

Nu har jag dock slösat bort det genom att äta glass å dricka varm choklad. :S

Vill inte veta vad jag väger just nu.

December är en jävla skitmånad även om jag inte ens är speciellt förtjust i julmat ser jag tolvan i almanackan å kränger som aldrig förr. :S

Tur jag inser att jag ser som nått som liknar en val å åtminstone inte har köpt en figursydd klänning till bröllopet.

Som sagt, efter nyår(får väl säga andra veckan i januari för att det ska va rimligt...) är det GI som gäller å de sista kilorna ska bort, bort, bort!

Av Lisa - 28 december 2009 06:27

Efter en helg med tanvärk å sömnlösa nätter är det dags att jobba igen.

Sju till fyra i dag.

Viggo har sovit ganska bra i natt, fram till fem vill säga.

Då skulle de drickas å dubbelcheckas att vi var kvar. Mamma? Pappa? Mamma? Pappa?

Finns det nått värre än att ligga vaken "för man snart ska upp" å sen slockna nån ynklig minut innan klockan ringer?!

Tveksamt!

Trodde faktiskt Viggo skulle följa efter när jag steg upp, men nu går det visst bra å sova. :P


Inga minusgrader ute i dag, så jag kan cykla.

Hoppas Martin får tag på tandläkaren i dag.


Nu, kaffe at work! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards