Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Lisa - 4 december 2009 21:58

Flickan som lekte med elden.

Mycket bra om ni frågar mej. :)


Velar om man ska lägga sej eller inte?!

Troligtvis. Kan va skönt med sömn när man har två låååånga arbetspass framför sej.

Tolv till kvart över nio både i morron å på söndag.


I morron kommer min farmor till M å P.

Jag missar såklart hela kalaset.

Men jag tänker köra upp när jag har slutat å ätas lite rester.

Hade jag vetat om att hon skulle komma för två veckor sen hade jag banne mej tagit semester.

Men, men nu är det som det är.


Intressant inlägg, as always. :)


Gonatt på er nu!


  Ja, man kan ju undra vad jga hittar på i det här läget? :D

Av Lisa - 4 december 2009 18:43

Sagt å gjort.

Klockan tio satt vi i bilen på väg söder ut.

Kristianstad var målet, å syftet var..? Ja vad var syftet? ;) En liten utflykt för att det är mysigt mest.

Köpte inte en enda julklapp, ska ju till Ullared på måndag så man vill ju inte spendera en massa innan man varit där. :)

Men vi handlade en 40-års present till Håkan å sen en jul-outfit, eller ja överdelen av en outfit i allafall, till Viggo.

En tomtedräkt(ja, hemmafotade julkort är obligatoriskt!) å några kalsonger till Viggo blev det också på H&M.





Var även inne på Percys design , som är återförsäjare av Sting-hyllor. Vågade inte riktigt fråga vad den variant jag önskar mej kostar,men under 1500 kan jag nog inte räkna med. :S Det är ju faaaan att Stina hann fööre mej i paxningen av M å Ps exemplar! ;)

Cervera skyltade med min Kitchen aid-maskin med så det har varit mer trånande än shoppande egentligen. :D

Väl på EKO kändes Viggo varm så vi ilade igenom lite kvickt. Handlade bara ytterst lite, å även här hade jag måndagens resa i åtanke. :)


Väl hemma visade sej att Viggo hade feber. Troligtvis pga. sprutan.

Han har ändå varit pigg å uppfört sej exemplariskt hela dagen. :)


Nu har jag hällt upp ett glas vin, som jag säkert inte kommer dricka upp, men ändå, tanken räknas. :D

Vi ska se på film i kväll, har hela två nya att välja mellan Flickan som lekte med elden eller Ice age 3. Det lutar åt den förstnämda, är ganska spänd på den. Tycker boken är den bästa i triologin å tror nog att den kan vara snäppet bättre än första filmen med. :)

Alltså, lite fredagsmys blir det även här, trots att jobb-jävulen hela tiden viskar att i morron är det slut. :)



  Världens finaste!  


Av Lisa - 4 december 2009 08:55

Har bestämt oss för att köra till Kristianstad å EKO på lite julklapps-spaning. :)

Borde alltså egentligen stå i duchen nu så vi kommer i väg, men kaffet är inte slut ännu. :P

Har sovit skitbra i natt allihopa, inga vaccinbiverkingar så långt ögat når.

Vi vakande förvisso klockan sex, men det var ingen av de två morronpigga människorna som ville upp då, utan det var Rex som hade fått va inne å ville ut å kissa. :)

Jäkla tur att han var lugn så länge i allafall. :)


Dags för familjemys! :)

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards