Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Lisa - 8 december 2009 22:06

Fy vad jag fryser.

Det är riktigt kallt ute å inne på & Vin var det inte mycket varmare. :S

Maten var okej men inte mer. Hade trevligt ändå, men jag väntar nog till sommaren om man ska gå dit flera gånger, för det är helt klart utsikten man betalar för.

Missade hela DH, men det får väl gå.

I morron jobbar jag så snart ska jag krypa ner under mitt täcke å värma mej.


Nått mer blir det inte här.

Förrutom att jag måste dela me mej a den bästa nyheten på mycket länge.

Min älskade lillebror ska bli sjuksköterska, å börjar skolan i januari! :D

Grattis Gurri! <3

Av Lisa - 8 december 2009 17:46

Ledig i dag.

Har hunnit med en hel massa grejer.

Slagit in julklappar, kollat på Leila, tatt en runda på stan å handla lite på Coop.

I kväll ska jag till & Vin med mina jobbarkompisar å äta upp våra trivselpengar.

Ska bli mysigt, men det hade varit skönt med en dag utan nått bokat alls.

Har varit å är ganska späckat i schemat just nu.

Ska köra vid sex så nu ska jag fixa det sista här.

Hoppas jag är hemma till DH. :P

Hej så länge!

Av Lisa - 8 december 2009 10:42

Dagen började som ni vet vid den snudd på olidliga tiden fyra noll-noll.

Regnet öste ner när Stina å Emelie plockade upp mej vid halv fem

Bussen avgick i tid, å resan upp var förhållandevis smärtfri. ;)

     

Klockan var inte ens nio när vi var framme.

Det var ganska mycket folk, men inga köer nånstans. Inte i kassan å inte i entrén.

Skönt.

   

Jag handlade för kung å fosterland redan första vändan vi var inne. Mest julklappar å till å med en å annan födelsedagspresent till Viggo.

Hittade även mina favorit behåar som jag köpte förra året, det blev hela tre stycken, så glad blev jag! :D

 

Vi hann gott å väl, lagom att åka hem vid tre faktiskt.

Resan hem var rätt så mycket drygare, men det gick å vid halv åtta var jag hemma igen.

Ganska mycket fattigare men rik på nya grejer. :)

  På denna bilden ser ni mina kassar, å helt ärligt är det hela sex stycken. :P


Stupade i säng innan tio i går kväll, nöjd å belåten.

Det allra bästa med dagen var nog att jag chansade å köpte ett par byxor å en kjol till mej själv i storlek 38, å vet ni vad? De passade, bägge två. :D

Dessutom hade Martins mamma hittat en gammal Stringhylla i källaren. :D

Den ska bara målas om lite(är blåmålad nu) sen ska den upp här på min vägg a.s.a.p :D




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards