Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Lisa - 29 december 2009 22:00

Vad jag blir trött på mej själv som låter mej påverkas å tar åt mej av kritik från sånna som kritiserar alla å egentligen behöver se om sej själva lite!


Nått annat som jag är jävligt trött på så är det just det, att va trött.

Det spelar ingen roll hur mycket jag kämpar emot, jag är STÄNDIGT trött. :S

Undrar om det vänser nån gång?


I morron är jag det min enda lediga dag denna veckan(som sagt).

Ska till stan å trängas med folk å kolla en snabbis på förmiddagen.

Vid fyra kommer Hanna å hennes familj hit. :)

Vi ska äta lite å leka en massa. :)


Nu är det sova som gäller. Ser till å med suddigt av trötthet..

Av Lisa - 29 december 2009 12:45

Har hunnit med ankmatning å en snabb kopp te i Mörrum. Trevligt, trevligt. :)

Var ganska kallt å ankorna var glupska som tusan.

Tog inga bilder så det får bli en gammal. :D

 

Är inte alls sugen på att gå ut mer i dag.

Känner mej ruggig å trött(nått nytt? not...).

Har bara en kort kväll i dag så det går nog bra ändå. :)

Ledig i morron. Måste in till stan å leta nått bolero-aktigt till bröllopet.


Snart nytt år nu.

Som ni kanske vet älskar jag nyår, kanske inte så mycket själva dagen utan att man över en enda natt får chansen att börja om, bli en bättre männsika å förändra något. :D

Har ni några nyårslöften? :)

Jag ska fundrera utt nått riktigt bra i år. :D


Nu blir det Kalaha med Martin. ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards