Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Lisa - 2 december 2009 21:30

Tack å lov är jag på bättre humör nu.

PMS å julstress-tankar i kombination kan knäcka vem som helst.

Mötet på jobbet var underbart, en föreläsning/lektion med världens bästa arbetsteraput! Hon är verkligen min idol.

Dock blev det ingen tid över till disskussion kring mitt vik eller om vad som händer med mej efter nyår...

Får verkligen hoppas att jag får besked i tid i allafall...


Har kolla på Arga snickaren(slutade ju halv åtta i kväll...) å sen ett avsnitt av Leila bakar från min nya dvd.

Nu har jag blivit förpassad till övervåningen eftersom Martin lackar trappan. :)

Kunde förvisso stannat i soffan, men vem orkar gå utom sen när man ska upp? :P

Skulle ändå bara sitta vid datorn så. :D


I morron jobbar jag, igen! Tung vecka detta å jag saknar mina grabbar till tusen. Nästa vecka är det inte lika mycket jobb, men ack så mycket annat som stjäl tid från familjen.

Spelar ingen roll att det är Ullareds-resa å ute-middag med jobbet, all tid hemifrån känns lite sorglig just nu. :S

Men om jag tvingas ut i bokningen efter nyår tänker jag banne mej ta två veckors semester å bara umgås med familjen. Har hållt i gång non-stop i ett år nu utan nån längre ledighet å det börjar kännas.

Dessutom är man ju inte precis ledig när man är hemma med en liten så man skulle nog kunna påstå att det var ännu längre sedan min kropp å själ fick vila.


Jahopp, inget mer att mummla om för dagen. Så vi håller väl här då. :D

Gonatt!

Av Lisa - 2 december 2009 11:37

Har vaknat på helt fel sida i dag.

Riktigt stressad å en massa ångerst. :S

Vill inte jobba fyra dagar till denna veckan.

Får se om jag får nått besked angående jobbet i dag på mötet me, har ju bara året ut vad jag vet.

Hoppas på att jag kan återkomma med ett bättre humör i kväll...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards