Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Lisa - 19 december 2009 20:35

Trots extrem hemlängtan i morse har arbetsdagen gått snabbt.

Jobbar med mina bästa kollegor denna helgen å det bidrar såklart.

Då är det arbetsglädje för hela slanten trots dåligt samvete gentemot dem på hemmaplan speciellt Viggo.

Känner mej för tillfället som värsta skit-mamman som har prioriterat helt fel saker på sistone.

Nästa år ska jag fan i mej beställa varända julklapp på internet när Viggo sover. Han är värd så mycket mer av min tid! BASTA!


Är så trött så jag ser dubbelt å har precis förlorat stort i Monopol mot Stina å Martin.

De är ungefär lika trött som mej så ni kan ju förstå hur vi flamsar här. :)

Stina sitter till exempel å lådsas-svarar i mobil-spelpjäsen med jobb-hälsningsfrasen. :D


En bra dag överlag får jag säga, känner mej ganska tillfreds med livet mitt i all julstress.

Kan va för att jag inte har fattat att det är julafton på torsdag.

Men nån gång kopplar jag nog. :D


Nej, nu får det va, ska gå lägga min överätna kropp(har säkert gått upp två kilon igen. :S) på golvet en stund å vänta på att de ska spela klart. :D


Gonatt!

Av Lisa - 19 december 2009 11:35

I dag längtar jag hem.

Vill leka i snön med min familj, inte va inne å jobba.

Fick i allafall träffa dem i morse då de steg upp innan jag gick. :)

Har rast nu.

Slutar fyra, sen ska jag hem å mysa loss!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards