Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Lisa - 18 december 2009 22:00

I dag har det varit helt underbart på jobbet.

Vi har pratat gamla minnen, satt nejlikor i apelsiner å sjungit julsånger.

Det är sånna här dagar som gör att jag älskar mitt jobb. :D

Hoppas resten av helgen ska följa i samma glada anda! :)


Medan jag har arbetat har min familj befunnit sej i mörrum å åkt pulka å lekt i snön. :)

 


Tråkigt å missa sånt, men vad gör man? :S

Kommer gå miste om en herrans massa Viggo tid framöver. Det känns ganska mycket skit vill jag lova.

Fattar inte riktigt hur jag ska få i hop det...


Nu blir det lite soffmys sen sova å upp vid kvart i sex. :P

Gonatt!

 

Av Lisa - 18 december 2009 12:54

  Ja, det är så snyggt!

Av Lisa - 18 december 2009 12:46

Nu är vi färdiga.

Alla julklappar är handlade!

Så jäkla skönt!

Var även inom Monika på vägen in till stan å hämtade ett nattserum å lite eyemakeup-remover. Fick även min tredje julklapp för i år. :) En blå ögonskugga! TACKAR! <3

Martin har med fått en klapp i dag. Från "sin" firma. En liten rosa massage grej(till nacken alltså. :))


Fy vad kallt det var i stan.

Men som sagt,vi fick gjort det vi skulle å jag hittade även en hel del som jag kan önska mej. :)

Lite sent kanske, men ändå. :P


Ska snart till jobbet nu. Känner inte alls för det.

Har banne mej inte tid å jobba just nu!

Men, men, vad ska man göra?

Lite sent å ansöka om semester nu...


Då var det dags att byta lite kläder å sen bege sej.

Trevlig helg!





Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards