Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Lisa - 11 december 2009 23:09

Martin lyser fortfarande med sin frånvaro.

Kul för honom att komma hemifrån lite nu när han inte gör så mycket annat än att dona här. :D

Själv ska jag ta min envisa huvudvärk å gå å lägga mej.

Kommer troligtvis vara grymt tyst här i morron.

Ska i väg hela dagen å på kvällen ska jag ut å dansa. :D

Kan hända att de dyker upp en å annan mms-blogg så kolla in för säkerhets skull. :P

Gonatt!

Av Lisa - 11 december 2009 20:33

Massagen i sej var verkligen underbar.

Kunde slappna av å det kändes bra för mina slitna axlar. :)


Tyvärr verkar det dock som att allt knådande utlöst migrän hos mej.

Sen jag gick från jobbet har jag haft huvudvärk, å illamåendet kom smygande när jag försökte lägga Viggo. :S

Det projektet tog fyrtiofem minuter, sen kapitulerade jag å la ungaskrället i vår säng.

Han tramsade å ropade på sin pappa...

Martin är efter lite krångel i stan på julbord.

Skulle köra in honom vid tjugo i sex, då startade inte bilhelvetet igen. :(

Orkar man med sånt? NEJ!

Pappa fick rycka ut å köra till å lämna Martin å skjutsa runt mej till Siesta å till Thaien för å hämta mat.

Tur att han alltid ställer upp. Hur ska jag överleva när de inte finns mer?!

HJÄRTA M å P!


Nu ska jag frossa i lite julgodis å ladda inför morrondagen...

Av Lisa - 11 december 2009 06:20

Har vaknat med värsta sortens pengarångerst.

Inte ofta jag ens funderar på pengar, men december å januari är dyra månader. :S

Hade behövt klippa mej, men det får vänta.

Har ganska många julklappar kvar å så var det klänning till bröllopet.

För att inte tala om julmat. Fast på den punkten blir det inte lika dyrt i år, vi ska inte va hemma så mycket, men i allafall.

A-kassan krånglar såklart för Martin med å det gynnar ju inte precis.

Nog om det ältandet nu. Jag får hålla i pengarna helt enkelt!


Jobbar till två i dag, direkt när jag har slutat ska jag få massage.

35 minuter nacke/rygg av en tjej som jobbar natten på jobbet å som går utbildning. :)

Första gången jag testar så det ska bli spännande. :)


I kväll ska MArtin på julbord å så bowling. Stina kommer hit å kollar på idol å äter med oss.

Det här med Idol var tydligen ett krav så det får väl gå då.


Nu ska jag göra mej redo för en cykeltur!

Trevlig fredag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards