Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Lisa - 14 december 2009 20:05

Dte blir ingen träning.

Har helt enkelt för ont. Både i huvudet(kanske hade gynnat å träna loss då..) å i handleden.

I stället har jag skrivit en massa adresser å slickat igen tjugo kuvert. :)

Jag älskar att få julkort å skickar därför en hel drös själv också. :D


Nu ska jag titta på Svenska hjältar-galan på tv å gråta lite. :P

Kan bara inte låta bli, har suttit å lusläst varenda artikel i serien om dessaunderbara människor med tårar i ögonen, VARJE GÅNG! :)


svenksa hjältar  

Av Lisa - 14 december 2009 13:12

Här har internet legat nere hela förmiddagen.

Va visst nått kabelfel vid driftstationen.

Inte speciellt ovanligt, undrar om det bara är här detta händer regelbundet eller om alla andra städer också är drabbade?

Anyway, nur är jag här.

Ledig i dag.

Känns precis som söndag i dag, trots att det är ny vecka nu.

Martin har kört ett par lass till tippen i hop med sin pappa medan jag å Viggo har städat hela övervåningen. Viggo lackade ur efter tre rum så jag blev nyss färdig.

Martin lyckades bryta moppskaftet mitt i tu, så moppningen blev det lite sådär med. :D

Skönt att ha lite rent å snyggt för engång skull, men det allra bästa var att jag hittade Bobben a.k.a Byggare Bob i legogubbeskepnad.

Han har varit saknad å efterlyst sen i fredags eftermiddag, å har tydligen gömt sej under kylskåpet. :D


Har såndär äcklig huvudvärk i dag igen. Dovt morlande å med illamående som sideffekt. :S

Nu sitter jag å andas lite å lyssnar på Blasphemy på repeat! Underbar låt!

Har ett par favoriter till på Robbie-skivan, men den är bäst just nu. :D


Viggo sover, å när han vaknar blir det en shoppingtur. Måste ha lite grejer till middagen, å en ny mopp. :D

Brukar ju träna på måndagskvällar, men jag vet inte om jag ska i dag.

Har så sabla ont i min handled så frågan är om det ens är lönt att åka dit.

Tradigt om man inte kan va med på allt eller om man råkar belasta fel å skada sej ännu mer.

Tradigt men sant, för god knows att jag hade behövt träna lite.

Efter nyår blir det en ny gi-rivstart å förhoppningsvis ska lyckas bli av med det sista då.


Allt för nu då? Ja, nu ska jag blunda å sjunga lite! :D


Bjuder på en bild som är tagen kvart i ett i lördagsnatt. :D

   



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards