Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Lisa - 3 december 2009 22:00

Japp, även denna kväll fick jag masa mej upp från soffan med orsak av trapprenovering.

Visst, det går fortfarande att gå utom, men i fall Viggo vaknar känns det lite dumt.

Efter mycket velande har Viggo trots allt vaccinerats i dag.

Martin fick sej med en spruta av bara farten. :D

Skulle verkligen inte förvåna mej om Martin helt klarar sej i från biverkningar å heller inte om Viggo som sover ganska crappigt i vanliga fall kommer va vaken en massa i natt.

Ännu verkar det dock inte bli så. Han sover, i vår säng. När ska man ha ork att skapa nån annan rutin? Han sover ju så bra när han väl har gått dit.

Nu ska jag spana lite i en tidning å vänta in Martin.


Gonatt!


Förresten. Jag är riktigt sugen på att läsa nån bok. Men jag vet inte riktigt vad. Nån som har något bra boktips? ;)

Av Lisa - 3 december 2009 20:11

  Drömmen bland köksmaskiner.

För den nätta summan 5395 kronor kan man äga en snygging från Kitchen aid.

Vad kan man säga, dream on!

Av Lisa - 3 december 2009 19:51

I morron är jag ledig.

Ska bli så skönt!

Bara få va hemma å mysa med mina pojkar.

Har längtat efter dem denna veckan även om jobbet är bra.

Är riktigt sliten trots att jag egentligen bara har jobbat fyra dagar.

Har flyttat ner i källaren å ska kolla på ett par avsnitt av Leila innan det blir ännu mera mat-tv å Vad blir det för mat? :D

Har väl egentligen ingenting mera att rapportera om heller, så jag ger mej. :P

Vissa dagar är inga bra blogg-dagar, thats it!


Roligt att läsarna ökar trots allt, men det hade ju inte gjort nått om man fick lite mera kommentarer. ;)

Av Lisa - 3 december 2009 06:32

Det tog en halv evighet innan jag lyckades somna i går kväll.

Låg å funderade på allt jag hörde på mötet i går.

Hoppas verkligen att jag är så bra på mitt jobb som jag vill tror å att jag kan ta alla mina MVG:n från skolan å använda dem i verkligheten med.

Självklart funderade jag på julklappar, hur det blir med jobbet å en massa annat med.

Mindre sömn än väntat alltså, å det är ju synd å påstå att man är pigg.

Jobb till två nu, sen har jag äntligen en ledig dag...



 



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards