Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 2 december 2011

Hmmm..

Av Lisa - 2 december 2011 20:42

Såhär ser i allafall jag ut när jag är krasslig å bara drar runt hemma.

Håret rakt upp, leggings, Martins gamla tröja å mys-strumpor. :) 


Nä.

Jag har varit sjuk i dag.

Tänker dock va frisk i morron för då har vi en sen länge en inbokad middag hos Nejbo's som jag hemskt gärna vill va med på!

Håll tummarna nu!


Krassligheten till trots har vi rett upp dagen å haft väldigt mysigt jag å grabbarna.

Lekt en massa å verkligen umgåtts.

Leo var glad när han vaknade å har så varit hela dagen.

Viggo också, å han har varit förvånansvärt otrotsig å snäll mot sin lillebror!   


En tur till Coop har vi också orkat med.

Skulle bara handlade lite smått, men det landade på en hel massa där tillslut.

Å nu måste jag nog fått hem det mesta till mina traditionsenliga julbak( å lite till,det ska ni å jag bli varse... :P).

Å tänka sej, jag kom till å med i håg saffran. :)


Det blev en datenight i kväll till å med, men i kväll var det så pass att Martin stod för kockandet. :D

Han hade sett den här rätten på Halv åtta hos mej i går å blev sugen.

Men eftersom vi hade kyckling till middag i går så gjorde han en variant med fläskfilé å så hade vi potatisgratäng till. :)

Jag kände väl inte precis nån smak på maten tyvärr, men det var mysigt ändå.

Å vi får göra en repris när jag är frisk för jag tror jag gillar det här, inklusive salsan som var med i receptet som vi helt klart ska ha med då. :)


Nått annat som min man tydligen var sugen på i kväll var å se på Sunes sommar så det roar vi oss med i detta nu. :)

Kult när den är som allra bäst. :)


Ska se nån minut till, sen är det jag som kryper ner å kurerar mej för å orka gympa å delta i morrondagens roligheter. :D


Ha en trevlig helg nu hörrni. :)


Här ser ni han, sonen som gett sej f*n på å sitt-sova, i en hel vecka har han envisats med denna till synes obekväma sovställning. :)   

 

 
 
Tina Håkansson

Tina Håkansson

2 december 2011 21:50

Känner igen det där..Min man sover oxå sittandes :D

http://tinahakansson.bloggplatsen.se

Lisa

3 december 2011 08:05

Där sa du det, Viggo måste ju släktas på sin far även där. :D

 
Om 4barnslivet

Om 4barnslivet

3 december 2011 06:48

Blä för att vara sjuk!
Håller tummarna för dig!
Kram.

http://www.treungar.blogspot.com

Lisa

3 december 2011 08:04

Tack! Ingen feber i dag so far. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards