Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under november 2014

Av Lisa - 25 november 2014 14:39

Viggo mår förhållandevis bra. Sliten efter att ha kräkts å efter en nästintill helt vaken natt, men han både äter å dricker. Det finns alltså hopp för att han repar sej tills fredag. :)

Därmed inte sagt att ingen annan tjongar dit innan dess.
Går på helspänn å kommer så göra i ett par dygn till, men än så länge känner varken jag eller Leo nått. :)

Håll tummarna nu hörrni!

Av Lisa - 25 november 2014 08:40

Nu är det väl aldrig lägligt med kräksjuka, men just denna veckan var ju maximal otur, för till helgen är vår hett efterlängtade Lalandia-resa inbokad. :(
Viggo hinner ju både bli frisk å smittfri tills det är å dags å åka, men risken är ju påtaglig att någon mer hinner bli sjuk under kommande dagar. :(

Jag spritar å städar å håller Leo på undervåningen men ångesten är nära.
Jag är lipfärdig å min ständigt närvarande spänningshuvudvärk växer sej starkare för varje minut.


Fan, fan, fan.
Vi behöver verkligen den här semestern.

Av Lisa - 25 november 2014 06:31

Här ser ni en kille som legat å gnällt hela natten å som klagar över illamående. :(

Med tanke på vilka tider som råder tar vi det säkra före det osäkra å stannar hemma i dag. :(

Helvetes jävla skit.
Måtte det va falsklarm. :(

Av Lisa - 24 november 2014 20:38

Det är inte varje dag man firar 10-årig förlovningsdag. :)

Lite kvälls-snacks, te å VD(innan homeland-paralella is the shit!). :D

Av Lisa - 24 november 2014 18:10

I en evighet har jag letat efter en morgonrock med sådär hyper-vida ärmar som det alltid envisas med å va på alla.
Jag menar vem f*n vill doppa hela ärmen i frukosten eller gå runt genomblöt efter att ha tvättat sej i ansiktet..?! :P

Nu har jag äntligen hittat en potentiell kandidat. :D

Den kommer från Kappahl å toppar min önskelista den här julen.

(Det börja bli ganska lång den där listan nu va? I synnerhet för någon som egentligen propagerar för att dissa julklappar.
Men men, min man är ytterst välbetald(eller nått?! :P)så något kan jag nog tänka med å få, från barnen om inte annat. :P

Av Lisa - 24 november 2014 17:51



   

Av Lisa - 24 november 2014 16:45

Tänka sej.
I dag äter vi lagad måndags-middag! :)

Av Lisa - 24 november 2014 06:46

Tio år sedan vi förlovade oss i dag. :)
Det gick fort må jag säga. :P
Puss på dej Martin! <3

Somnade som klubbad i går men har drömt oroligt å vaknat massor i natt.
Än så länge är jag både fri från magvärk å huvudvärk å hoppas för allt vad jag är värd att det förblir så hela dagen! ;)

Ha en bra dag.
Å hörrni.
I dag är den 1 månad kvar till julafton.
Det är ju helt galet?!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards