Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 23 december 2009

Var är mina tomtar?!

Av Lisa - 23 december 2009 12:45

I början av månaden köpte jag ett tre-pack på Guldfynd innehållande öronhängen föreställande snöflingor, julgranar å tomtar.

Ganska fula egentligen, men jag tyckte det var ganska kul å ha, framför allt på jobbet.

I måndags kände jag att det var dags att använda tomtarna.

Men tji fick jag.

De är puts väck.

Jag har letat å letat å letat å försökt få Viggo till att erinra sej om han har gömt dem, men nej ingen lycka där inte.   

De dyker väl upp förr eller senare, men vem vill ha tomtar i öronen i juni? :D


 
 
Jeanna

Jeanna

23 december 2009 16:11

Jag hoppas du hittar dom! Blä! Det är väl hemskt när man inte hittar en sak så där! Själv har jag lyckats med att förlägga en av mina julklappar som jag köpte till min svägerska i Syd Afrika! Jag kan för mitt liv inte förstå vart den har tagit vägen! Hm...

Hur som helst: Vill passa på att önska dig och din familj en riktigt GOD JUL! Kramiz.

http://jeannasuniversum.wordpress.com

 
Ingen bild

Johanna

23 december 2009 22:21

Tips..=) Om jag inte hittar de jag söker.. Lägger jag en sax å en nyckel i ett fönster.. gör något annat å vips såå slår de mig vart jag har lagt dem eller vart de gömmer sig..!!=) Har funkat de gånger jag har testat..=) Lycka till=)

 
Ingen bild

Marina

23 december 2009 22:27

Hoppas ni får en mysig julafton! Ses juldagen!

Angående öronhängena såg jag dem på toaletten när vi var hos er är iof ganska längesen men...hoppas du hittar dem!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards