Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 22 december 2011

Anar jag julkänslor? :)

Av Lisa - 22 december 2011 10:26

Presenter till barnens pedagoger... :D

Kan avslöja så mycket som att Linda hade mer än ett finger med i det hela. :P 



Har varit å lämnat mina julefina pojkar å ett gäng fina tavlor på förskolan.

Spelar julmusik å smider planer.

Kom på att jag inte slagit in Martins julklapp.

Även fast han efter Viggos avslöjande redan vet vad det är så kan det ju va kul å öppna en klapp så det ska jag ordna här strax. :D

Sen kom jag på den lite småroliga idén att ta med Gustav när jag hämtar pojkarna, som en liten överraskning. Kan ju hoppas att Viggo blir så glad som jag tror. :)


Ska mest  bara ta det lugnt nu annars under den timmen jag har kvar innan jag ska köra i väg.

Har fått viltsvinsfärs(å havtorn å rådjurskött!) av snällaste Sanne så jag ska spana lite efter bästa recpeten på köttbullar av just denna färs nu. :D

Ska bli spännande. :) Jooo, jag är värsta vilt-rookien ju. :)


Jag tror jag har hittat julkänslan! Å jag hoppas den kommer förstärkas ytterligare i kväll, för då ska jag till pappan å göra sillar. :)


Kram å hej så länge!


Såhär fina är de i dag mina små kärlekar!  

(tok-älskar Viggos skjorta, som är från ännu ett underbart homeparty märke, nämligen PompDeLux)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards