Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 december 2015

Av Lisa - 5 december 2015 23:17

Här har jag legat å snörvlande sagt hejdå till Downtown Abbey.
(<3 julavsnitt!)
Det var så mycket lip å jag kommer verkligen sakna den serien framöver!

Är så trött att ögonen går i kors å ska försöka sova så snabbt jag bara kan här nu. ;)

Kram å gonatt!

Av Lisa - 5 december 2015 18:59

Här sitter jag i fåtöljen å dricker upp det sista av Morbergs glöggen! ;)

Barnen är upphämtade från sitt dygn hos M å P å matade med kok-korv sittandes i tv-sofforna. ;)
(Är det lördag så är det eller hur? :P)

De har roat sej kungligt hos mormor å morfar genom å bygga dessa fin-fina husen! ;)

Ska strax joina de små kärlekarna i gillestugan, men jag vilar huvudet lite i tysthet först. :P
Det må va underbart kul å utflykta men det allra bästa är ändå å komma hem å dra på sej mjukis-outfiten! ;)


Väla gav som sagt utdelning både i julklappar å annat.
Inga kläder dock, gav upp efter första försöket med tre olika plagg på Gina Tricot som var för små å som fick mej att tappa lusten på den punkten.
Får spana på Cubus å Lindex här hemma i stället. Det är bara å inse att deras kläder passar mej bäst.

Nu finns det ju en hel del mer än kläder man kan shoppa å det var vad jag gjorde.

Gick loss i favorit-butikerna Granit(glad överraskning att det fanns!) å Lagerhaus å sen köpte jag äntligen en helt vit ögonskugga på MUP å ett svart "vardags-hårband" på ur&penn. ;)

Bäst av alla pryttlar är nog ändå "pappers-samlaren" i metall från Granit som redan hänger så fint på plats i hallen! ;)

Förhoppningsvis ska det få bort några av "det-här-måste-vi-spara-ett-tag-papprena" som jämt svämmar över på våra köksbänkar! ;)

Är fortfarande mätt efter kebaben(å vitlökssåsen förföljer mej en aning!) så jag tog ett glas yoggi till lördagsmiddag här! ;)

Nu ska jag hälla upp en skål med lördagsgodis å bänka mej framför Björnbröder som strax börjar på DisneyChannel! ;)


Ha en fin lördagskväll! ;)
Kram å hej! ;)

Av Lisa - 5 december 2015 15:03

Jojjomensan.
Nu är vi på hemväg efter en mycket rolig dag i på Väla Helsingborg. ;)
Toppen köpcenter tycker jag, även fast Cubus nästintill var omöjligt å hitta å kläderna jag provade satt skrot. :P

Vi har shoppat julklappar.
Jag har shoppat till mej själv.
Martin har inte köp någonting till sej.

;)

Å så har jag ätit den godaste kebaben ever! ;)

Av Lisa - 5 december 2015 10:21

Vi tar en tomtelatte innan det är dags å göra Väla! ;)

Av Lisa - 5 december 2015 08:17

Nu drar vi på utflykt! ;)

Julklapps-shopping å vuxenhäng hela dagen! ;)

Ska bli så kul! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards