Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 december 2015

Av Lisa - 10 december 2015 21:00

Igen.
Tack för kommentarerna i dag. :D
Sluta inte nu hörrni.
Keep then commi'n! ;)

Här skulle det varit ett litet filmklipp, men det gick inte å ladda upp så vill ni se lite ful-dans får ni spana in min instagram i stället.
@lisoball förståss! ;)

Ni som inte är sugna på det heller får hålla tillgodo med en av mina favvis-bilder! ;)



Det blev en prima dag detta även fast Viggo mer än gärna hade fått varit med oss också! ;)

Leo å jag å Stina har roat oss med en hel massa grejer å samtidig njutit av att göra ingenting. ;)
Så skönt å välbehövligt! ;)

Nu ska jag sjunka ner i soffan här en stund å kolla på veckans Ernst-avsnitt! ;)

Av Lisa - 10 december 2015 17:59

Vi har handlat å sen varit hemma en vända å fixat lite julgodis(bountybollar å saffranstryffel) å nu är vi ingen hos Stina ett varv igen innan dagens pass! ;)

Lite cirkelträning å en liten bastu å sen hemma å kolla på Ernst! :D

Trivsamt med ledig torsdag tycker jag! :)

Av Lisa - 10 december 2015 13:01

 

Först.
Tusen, tusen, tusen tack för era kommentarer. :)
De värmer mer än ni tror! ;)

Vi kom in till stan å sen kände jag bara: nä, jag pallar inte med folk alls i dag.
Leo höll med å nöjde sej med ett snabbt vaniljhjärta sen beställde vi lite mat å tog med hem till Stina. :)


Så här hänger vi nu.
Dricker lite kaffe å spelar lite mario! :)
Chillar lite typ.
Pallar liksom inget annat för tillfället! ;)

Handla ska vi nog hinna sen ändå va..? :)

Av Lisa - 10 december 2015 10:43

Ignorera alla röda bölder å kolla på det jag försöker visa.
Premiär för ny ögonskugga å mitt nya läppglans! ;)

Första gången nånsin jag köper just ett läppglans faktiskt. ;)

Lite kul å utvecklas! :D

Nu drar vi in till stan å fikar jag å Leo.
Hörs snart! ;)

Av Lisa - 10 december 2015 08:55

Ho ho?
Fortfarande lite i klenaste laget med kommentarer.
Det tar bara sekund vet ni. :P

Lediga i dag då jag å Leo.
Låg kvar i sängen till nästan just innan Viggo skulle till skolan men hann ändå med klädkaos då han den där något omständigt sjuåringen helt plötsligt var tvungen å byta byxor innan vi skulle åka.
Han ska för övrigt åka med till Tarap efter skolan å leka med Axel så det blir bara jag å den lille sonen hela dagen.

Känner mej tyvärr lite stressad.
Helt utan orsak egentligen.
Vi har inte jobbigare måsten än att fika på stan enligt Leos önskemål å storhandla å planera fredagsmaten.
:D

Martin ska i väg på julbord i morron kväll så jag ska frossa i gluten. ;)
Färsk pasta närmare bestämt.
Efter Henrikas recept:
( http://gourmettjej.blogg.se )


Nu ska vi äta lite frukost här sen tar vi tag i det här helt enkelt! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards