Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 december 2015

Av Lisa - 29 december 2015 21:22

Det behövdes uppenbarligen inte mer än en ynka arbetsdag innan stress å ångest å otillräckligheten gjorde sej påmind.
Att det ska kännas så svårt att få tiden å räcka till..?
Synd att lyxhustru inte är ett alternativ i vår familj, för jag hade sannerligen kommit mera till min rätt som hemmafru. :P

Skämtåsido.
Jag var allt annat än på topp.
Trött å lipig å allt det där ni vet.
Sen åt jag pizza(tycker knapp om det, men pallade bara inte laga mat!), spelade supermario i två timmar å sen sparkade jag(eller kanske Stina) mej själv där bak å drog en liten runda till Motiva å tog mej ett löp.
;)

Å nu känner jag mej betydligt piggare å gladare! ;)



I morron är det jag som tränar å sen äter middag direkt(utnyttja jullovslyxen ni vet. :P) å då kanske jag kan slippa ge efter för ångesten! :D
(Inte för att den var extrem eller så, men ändå, den var där! :))


Nu återstår det å se om jag spelar lite mario till (medan Martin spelar FIFA, fina julklappar våra barn fick, tycker ni inte? :P) eller om vi ska se vidare på SoA innan bädden kallar! ;)

Kram på er nu.
Å natti natti! ;)

Av Lisa - 29 december 2015 15:42

Här sitter jag med andan i halsen å försöker varva ner.
Vet egentligen inte varför jag känner mej så stressad, men det är jag just nu.
Ingen höjdare alla faktiskt, men jag hoppas på att ett par stilla minuter å sortering av tankar hjälper.


Jag har ju då jobbat i dag.
Ganska motsträvigt det medges, men dagen flög förbi.

Stina å Daniel hämtade mej på jobbet å sen åkte vi direkt å införskaffade allt vi behöver till Nyårsfesten! ;)
Vi ska fira här enligt tradition med trerätters å annat trevligt! ;)

Nu ska jag å det här lilla tjatet spela ett parti mario innan jag ska upp till gymmet en sväng! ;)

Vi hörs senare! ;)

Av Lisa - 29 december 2015 12:30

Ni har kanske märkt att jag snöat in en aning på hårband? ;)

Dom prickiga har en ståltråd i sej å är beställda från fyndiq.
https://fyndiq.se/mode/accessoarer/haraccessoarer/harband/

Sitter snyggt å sitter kvar å kan piffa upp den tråkigaste av dagar enligt min mening! ;)

Av Lisa - 29 december 2015 07:49

Som tur var kom jag åt snooze när jag stängde av klockan här i dag, annars hade jag nog fortfarande sovit.
Det är sant.
Så långt inne satt det i dag.

Är inte särskilt trött längre, men nån arbetslust, det har jag sannerligen inte.

Vi hörs senare.
Nu har jag bråttom.
;P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards