Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 december 2015

Av Lisa - 20 december 2015 20:19

Aldrig har väl soffan känts så skön.
Känner mej allmänt överkörd å matt efter en dag på vift.
Ett visst extra stresspåslag har det varit med i å med att vi då lyckades med att köra på det där rådjuret på vägen upp, men lite blev det inköpt.
Både ett par julklappar(bland annat till Stina som var med av alla människor. :P) å sen handlade ett par plagg åt mej själv på underbara Lager 157! ;)


Två för 100. Perfekta vardagströjor helt i min stil. ;)


Nu ska jag ägna kvällen åt att slökolla på VD innan jag bäddar ner mej å laddar för jobb i morron. ;)

Kram å gonatt!

Av Lisa - 20 december 2015 15:35

Då var vi på hemväg igen.
Det känns nästan som det gått fem dygn sen vi körde hemifrån i morse.

Att åka till Jönköping över dagen är en anigens stressat under normala omständigheter så när det tillkommer krock med rådjur å byte av bil efter fyrtiofem minuters färd blir det ännu lite mer stimmigt. :P

Allas nerver överlevde dock(värre var det med djuroffret i fråga. :() å vi fick nått litet köpt innan vi hälsade på farmor.

Å nu sitter vi då, idel gäspande i "loppan" igen. ;)

Jag hoppas på matstopp i Värnamo å sen vill jag hem å kela till det boysen! ;)

Av Lisa - 20 december 2015 12:03

En mindre viltolycka å ett bilbyte senare är vi på plats på A6 för lite snabb shopping i trängseln. ;)

Av Lisa - 20 december 2015 07:59

Nu drar viiii! ;)

Mörkt å ruggit som ni ser men vi har ett glatt humör här i bilen! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards