Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 december 2015

Av Lisa - 17 december 2015 21:36

Med en Ernst i famnen å en på tv känner jag mej ganska redo för fredag!
Så fort det är slut här ska jag sova.

Kram å godnatt! ;)

Av Lisa - 17 december 2015 16:34

Viggo'n har i dag tappat sin första uppe-tand! ;)

Å som synes är den andra framtanden med ganska så lös så snart är nog gluggen ännu större inom det närmsta... ;)


Är ganska så trött efter min långdag å ska bara träna å sen se på Ernst å sova på soffa i kväll. ;)

Vi hörs då förståss. ;)

Av Lisa - 17 december 2015 10:30

Ni vet ju att jag är såld på Mary Kay-hudvård/smink, men om ni nån gång tvivlat kan jag visa att min badrumshylla ser ut såhär! ;)

Å då är detta bara hudvård.
(Borstarna är med från MK, dödsbra!)

Nu springer jag ju på en hel del events å träffar å doningar i å med att min säljare även är min bästa vän å av nån märklig anledning finns det verkligen alltid något nytt att vilja ha eller behöva.

Senaste crawingsen är efter den svalkande fotkrämen å en anti-cellulitkräm(som kostar en förmögenhet! ).

Det blir till å spara så jag kan utöka samlingen framöver! ;)

(Å jo, det kan va så att jag praktiskt taget tvingat Anna att ta den här bilden efter mina instruktioner å sen skicka till mej. :P
Det är helt enkelt smällar man får ta när man är kompis med mej! ;))

Av Lisa - 17 december 2015 07:15

Mycket god duschtvål i lucka 17! ;)

Ja gomorron på er.
Vakande vid strax innan halv fem ,precis som jag gjort sen senaste veckan, men hade somnat om när klockan ringde å ville verkligen inte vakna.
Å om man ändå hade ett långt jullov att tråna efter...
Jag har tagit ledig den 28, men jobbar övriga mellandagar.
Å jo jag vet, det är inte självklart att va ledig de röda dagarna ens för många, men jag hade så gärna velat sova lite extra...

Nu blir man sannerligen inte piggare av att tänka på att man inte får nån sovmorron på länge(upp å i väg tidigt både lördag å söndag.) så jag måste släppa det helt enkelt.

Men det är bra drygt att vakna så tidigt jämt...

I dag ska jag för ovanlighetens skull jobba långdag. Vi har möte så jag slutar inte förrän fyra.
Leos förskola ska ha julfest å jag har försökt övertala honom att klä upp sej lite. Med det här fina:

Men se nä.
Det gick inte det.
Tillslut lyckades jag dock få honom att skippa mjukisbyxorna för en dag i allafall. ;)

Manchesterbyxor å en tröja med vinter-tryck blev det! ;)

Nu är det dags för oss att sticka.
Ha en bra dag! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards