Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 december 2015

Av Lisa - 25 december 2015 20:45

Ganska så bra skörd i julklappsspelet för min del! :)

Jajjamensan.
I dag har vi då firat jul för andra gången, med Martins systrar å föräldrar i Mörrum.
Vi har ätit julmat å öppnat klappar. ;)

Å så har Leo bevisat att banan-tights blir ett ypperligt kalas-plagg i hop med en skjorta! ;)





Nu är vi lite matta minst sagt å barnen har slocknat.
Jag ska ta mej ett glas vin å njuta av nervarving innan sängen ropar på mej med! :)

Tack för i dag.
Vi hörs i morron. <3

Å i fall någon undrar vad som gömde sej i detta paketet, finns svaret på min instagram @lisoball

:P

Av Lisa - 25 december 2015 14:16

 


Mot Mörrum å julfirande nummer 2! ;)

[Bild]

Ha en fortsatt bra dag! ;)

Av Lisa - 25 december 2015 09:55

Vi hade en magisk julafton.
Mat som aldrig varit så god.
Märkligt nog brukar jag hävda att jag inte gillar julmat..?!
Det gör jag visst.
I synnerhet mormors köttbullar å revben, Daniels gravade lax med tillhörande sås å så en ljuvlig rödkål pappa tillagat. ;)
Sen hade vi ungefär tusen olika sorters sill, en perfekt skinka(bästa jag ätit faktiskt) å massa, massa mer! ;)

Vi delade ut julklapparna vid femtiden ungefär å sen spenderade vi vuxna kvällen med att spela spelen som Martin å pappa fått, (Med andra ord kändis å Ska vi slå vad, både jättekul) med Viggo å Leo ägnade över fyra timmar med konstant lego-byggande för å få i hop sina julklappar! :)

Jag är riktigt imponerad å nöjd över det faktum att förutom Kalle Anka å en liten stund iPad för barnen medan de vuxna åt klart så såg vi inte på tv alls. Å ingen saknade det! :)

Leo fick sin kära undervattens expedition å Viggo fick träskpolisernas läger! :)
Två gigant-byggen alltså, som de nästintill själva lyckades bygga! :)


Jag fick ännu mer toppen-klappar i form av hårolja, löp-vantar/mössa, en löp-väst å trådlösa lurar. :) De sistnämnda passade tyvärr inte, men vi ska byta dem så fort vi hinner, sen är jag fit-fot-gym! :)

Tusen tack alla inblandade för en toppen julafton! <3

I dag var Viggo uppe å lekte med legot redan vid halv åtta medan jag faktiskt somnade om å vaknade strax efter nio. :)

Vi ska strax äta en väldigt sen frukost här å sen mest ta det chill innan vårt andra julfirande i Mörrum äger rum framåt eftermiddagen.
Jag ska fixa lite vegmat åt Nellie men i övrigt är det inte mycket å fixa. ;)

Jag vågar nog inte utmana mina ben till en fjärde dags löpning, men hinner jag sticker jag nog till gymmet en runda ändå å kör lite CT å armar! ;)

Hoppas ni hade en bra julafton å får en bra juldag.
Vi hörs igen senare! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards