Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 december 2015

Av Lisa - 24 december 2015 19:25

Julmat i mängder å lika mycket klappar å bäst av allt:
Tid med familjen(Gustav på länk via FaceTime! <3).

Vi har den godaste av jular alltså! :)

Av Lisa - 24 december 2015 12:39

Jul-outfiten är på å det är dags å inta föräldrahemmet! ;)

Strumpbyxor å skor är för övrigt exakt samma som på midsommarafton medan klänningen är ny. :P

Av Lisa - 24 december 2015 11:43

Kunde inte låta bli. ;)

Man kan inte få ett par nya löparskor i julklapp å vänta med å provspringa dom. ;)

Av Lisa - 24 december 2015 07:59

Mycket riktigt, familjen, med Viggo i spetsen vaknade tidigt denna julafton. ;)
Vid halv sju suckade han å stönade högljutt å undrade om klockan aldrig skulle bli sju(som var "väcka-sina-föräldrar-deadline).

Vi fick honom(å brossan!)att hålla ut tills kaffet var klart åtmisntone.
Sen var det julklapps-utdelning för hela slanten. ;)

Å vilka julklappar det blev sen!

Viggo fick FIFA16 å en handkontroll å Leo fick super mario å plus-plus.
Å tillsammans fick de även i år ett kort innehållande en semesterbekräftelse.
:D

Martin fick en hög med (tråkiga) kläder å jag fick min husgud Ernst bok å magiskt snygga löpardojjor! :)

Plus-pluset var populärt värre å nu har alla begett sej neråt källaren för å prova spel(tror de var till olika konsoler?! :P) å jag ska fixa en stor jul-frukost innan bröden ska bakas här! :)

Tyvärr hinner jag nog inte testa min klapp under dagen, men i morron ska de invigas, det är ett som är säkert! ;)

Ha en fin dag å en riktigt god jul! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards