Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 december 2015

Av Lisa - 28 december 2015 22:00

Ingen ny seriepremiär utan en sista säsong av en gammal favorit.

Vi har dragit ut på det väldigt länge, men nu var dags att säga ett sista hejdå till ännu ett gäng av gamla bekanta..! ;)

Av Lisa - 28 december 2015 20:39

Här ligger jag å har söndagsångest.
Hela ansiktet är fullt av nya stressutslag å jag vill verkligen inte jobba igen redan.
:(

Nu lär det troligen va rena semestern att befinna sej på jobbet dock om Viggo å Leo forsätter bråka som de gjort i dag, men ändå, det är så skönt å va ledig å känna att man hinner med både måsten å att umgås.

Det kommer gå fort när jag väl är där å det är både roligt å jag har mer ledighet framför mej, men just i dag tillåter jag mej att kräka lite på att vardagen kom så fort..


Jag hoppas kunna koppla av verkligheten med en ny serie om Martin kan tänka sej att slita sej från sällskapsresan.

Den här siktar jag in mej på närmare bestämt. ;)

Hoppas den är lika bra som det sägs! ;)


Annars tackar jag nog för i dag där.
Kram å gonatt! ;)

Av Lisa - 28 december 2015 18:42

Nu ska jag roa mej med lite annat! ;)

Jag kunde dock önskat att jag fick börja från början å öva upp mej innan jag får ta över efter proffs-Stina. :P

Tv-spelskuddarna ett av dagens inköp å kändes självklara till just detta rum förståss! :)

Av Lisa - 28 december 2015 16:12

Hemma från Ikea
å dominoeffekten är ett faktum.

Jag vill greja inreda å fixa å köpa nytt överallt! ;)

Främst bara måste jag ha en tavla. :)
(Var är närmaste lagerahaus? Växjö?)

Vi köpte madrassen som var huvudsyftet med trippen å en hel del piff till lek/spelrummet så det ska kännas lite mindre som bara förvaringsrum.
Där måste röjas en hel massa med, men det kan nog bli fint såsmåningom! ;)

Ni ska få se hur långt vi kommit sen. ;)

Nu måste jag köra en snabbvända till affären.
Hörs snart! ;)

Av Lisa - 28 december 2015 10:19

I mitt livs första poncho. ;)
(Hur gör man med jacka?)

Nu sticker vi å shoppar madrass å ljus! ;)

Leo · Lisa · Martin · Utflykter · Vardag · Viggo
Av Lisa - 28 december 2015 08:53

 

Stina å Daniel körde hemåt vid tio i går å då bäddade vi ner oss å såg det absolut sista avsnittet av Downtown Abbey.
Som jag har ÄLSKAT den serien alltså.
Om ni har den framför er är jag avundsjuk kan jag lova.
Blev lite besviken på sista avsnitt ändå, men över det hela taget är lyckokänslan över slutet ändå störst.

Bye bye Downtown.
Nu ska vi börja beta av listan med alla nya tips på serier. ;)

Måndagmorron å bonusledig!
Årets sista semesterdag känns ruggigt välinvesterad å det känns så skönt å få en dag till med familjen.
:)

Sitter i min morronrock å myser med kaffe innan frukost å laddar inför dagens utflykt.
Vi ska köra till Älmhult å trängas med andra mellandagslediga i det stora möbelvaruhuset. ;)
Vi ska framför allt handla nya madrass åt vår sjuåring(resår! han må va smal, men snart känner han ribborna igenom sin nuvarande madrass. :P) men jag har lite allt möjligt smått å gott på listan också.
Lite till Leos rum å till spel/lekrummet. ;)


Ha en bra dag hörrni.
Så hörs vi förståss! ;)



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards