Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 december 2015

Av Lisa - 14 december 2015 21:44

Nä.
Vet ni?
Ett avsnitt VD till(allt för det ska ta slut så vi kan se något lite högre kvalle. *emojiapan som håller för ögonen*) sen blir det bädden för moi.

Vaknade kvart över fyra i morse å det märks lite på hjärnan kan man säga.

Med andra ord blir jag inte mer produktiv här i dag.

Men som sagt.
Fortsätt kommentera med ett litet hej eller något annat skoj så hörs vi morron..! ;)

Kram å gonatt!

Av Lisa - 14 december 2015 19:52

Stina å jag drog med oss pappsen till gymmet en sväng.
Jag körde lite överkroppsträning å mage å försökte mej på å springa fortare.

2 km precis under 12 minuter.
Det tempot ska jag kämpa upp distansen på till ute-säsongen tänkte jag. ;)


Nu ska jag å far min återuppta vår terapi/forskning! ;)

Sen har jag lite tid över för er! ;)

Fortsätt ni å presentera er så länge. :P

I
I
I
V

Av Lisa - 14 december 2015 16:25

Värsta tajta tidsschemat å håret på svaj! :)

Jag får blogga sen i stället! :)

Ni kan väl skriva ett par rader å presentera er så länge!
Nix. Jag ger mej inte! :)
Ni är så himla många å jag vet bara ett trettiotal på sin höjd(säg gärna hej ni med förståss! :P) men vilka är ni andra? :)

Av Lisa - 14 december 2015 08:11

Heeej på er i kylan! ;)

Fem minus i dag å vinterkänslan infinner sej för typ första gången denna december.

Nu kör vi på, sista veckan innan jullovet för familjen å en hel del mys-känsla överallt faktiskt. ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards